رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 462166

خوردبین:‌ استقلال نمیتواند برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند

ساعت24- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه شرایط شهرآورد با سایر بازی‌ها متفاوت است، اما استقلال نمی‌تواند در این بازی برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند.

style="text-align:justify">محمود خوردبین با اشاره به شهرآورد نود و یکم تهران اظهار داشت: این مسابقه نسبت به سایر شهرآوردها تفاوت‌های زیادی دارد. چرا که هر دو مربی اولین شهرآوردشان را دنبال می‌کنند و به همین خاطر دوست ندارند که از این آزمون بزرگ ناکام خارج شوند.

وی افزود: در این شرایط به طور حتم هر دو مربی محتاط خواهند بود و اگر تیمی هم برنده بازی شود، با اختلاف یک گل پیروز خواهد شد. نمی‌توان شرایط قبلی هر تیم را با اوضاع آن در آستانه این بازی مقایسه کرد. بازیکنان باید همه پیش زمینه‌های خود را از حریف کنار بگذارند و برای یک جدال سخت خود را آماده کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شرایط پرسپولیس هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی و هم از نظر تجربه بازیکنان خیلی بهتر از حریف است اما در این بازی تنها نکته‌ای که برای پرسپولیس مثبت محسوب می‌شود، بالاتر بودن شرایط روحی و روانی تیم است.

وی خاطر نشان کرد: استقلال برای جبران ناکامی‌های اخیر خود نیاز به برتری در شهرآورد دارد و پرسپولیس نیز ‌می‌تواند از این شرایط استفاده و حریف را شکست دهد.

خوردبین اضافه کرد: در چنین مسابقاتی تجربه مربیان هم می‌تواند برای تیم موثر باشد. کالدرون از جمله مربیانی است که در بیشتر نقاط آسیا و بالاترین سطوح دنیا مربیگری کرده و تجربه بازی‌های بزرگ را دارد. از طرفی استراماچونی هم در شهرآورد میلان حضور داشته اما در مجموع به خاطر اینکه هر دو مربی تازه وارد هستند و می‌دانند که برتری در این مسابقه می‌تواند تثبیت کننده جایگاه آنها باشد، در این بازی ممکن است نباختن در اولویت آنها باشد.

پیشکسوت پرسپ.لیس تاکید کرد: اما در مجموع شرایط پرسپولیس برای پیروزی بر استقلال در شهرآورد نود و یکم بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: تجربه بازیکنان در این بازی هم از جمله عناصر تعیین کننده است. استقلال از جمله تیم‌هایی است که با تغییرات زیادی مواجه شده و بازیکنان این تیم تجربه لازم را ندارند به همین خاطر پرسپولیس با خونسردی می‌تواند برنده این بازی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود هر تیمی در جدول شرایط نامساعدتری دارد، در این بازی از شانس پیروزی بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: بپیش از این شاید این موضوع صدق می‌کرد اما استقلال از هیچ نظر نسبت به پرسپولیس نمی‌تواند برتری داشته باشد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها