رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465364

خبر فرمانده کل سپاه درباره فعال بودن سیستم‌های اطلاعاتی در مرزها/زائران اربعین نگران امنیت مرزها نباشند

ساعت24- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکید ما بر تامین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سردار سرلشکر حسین سلامی امروز، ۲۲ مهرماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال حجم زائرانی که برای ایام اربعین به کربلای معلی مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه خدمت‌رسانان به زائران اربعین، همت و تلاشی مضاعف داشته‌اند تا بتوانند نیازهای جدید زائران را پاسخگو باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در مرز شلمچه شاهد حرکت آرام و منطقی زائران هستیم و خدمت‌رسانی نیز در این مرز مناسب است.

سلامی با بیان اینکه امنیت به طور کامل برقرار است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تا انتهای اربعین خدماتی که شایسته مردم و زائران است را ارائه دهیم.

وی با اشاره به حل مشکلات در بحث حمل و نقل زائران، گفت: سپاه آمادگی دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های حمل و نقل سپاه در تمام شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقلی را برای تردد بهتر زائران به مرزها گسیل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت، به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی در مرزها نیست.

سلامی با بیان اینکه تاکید ما بر تامین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق بیان کرد: آثار این ناآرامی‌ها بر افزایش عطش زائران برای حضور در عراق اثرگذار بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها