رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465381

چرا، ایتالیایی ها پیر نمی شوند!

ساعت24-متخصصان تغذیه راز حفظ جوانی را در تغذیه درست با این مواد غذایی می دانند.

خبر
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده در نشریه ایتالیایی Notizie Leccco ، متخصصان ایتالیایی باور دارند که تغذیه نقش خاصی در حفظ جوانی دارد.

ایتالیا در فهرست شهروندان با امید بالا به زندگی است. مردان در این کشور بطور متوسط ​​81 سال زندگی می کنند و زنان 85 ساله. متخصصان تصمیم گرفتند دلیل ماندگاری و سلامتی ایتالیایی ها را پیدا کنند.

بر اساس این تحقیق مشخص شد که ساکنان این کشور مدیترانه ای به ویژه به کیفیت مواد غذایی خود حساس هستند. رژیم غذایی آنها سرشار از پروتئین ، ویتامین های A و C ، اسیدفولیک و آنتی اکسیدان ها است. علاوه بر این ، ساکنان بخش آپنین ایتالیا از الکل استفاده نمی کنند ، سیگار نمی کشند ، نوشابه شیرین و گازدار نمی نوشند و ترجیح می دهند مواد غذایی خود را از محصولات محلی تهیه کنند.

متخصصان تغذیه توصیه می کنند برای حفظ جوانی، در رژیم غذایی خود حداقل 1.1 گرم پروتئین قرار دهند که این امر باعث می شود توده عضلانی کافی بدن شما حفظ شود. علاوه بر این ، خوردن محصولات لبنی و همچنین سبزیجات و کاهو سرشار از اسید فولیک به طور روزانه، توصیه می شود.

کارشناسان خاطرنشان کردند که شما نباید از صبحانه غافل شویید. در صبح شما باید آب تازه گریپ فروت قرمز وجود داشته باشد و یک مشت کوچک آجیل میل کنید. این امر به بدن اجازه می دهد تا ویتامین C ، اسیدهای چرب امگا 3 ، کلسیم ، آنتی اکسیدان ها و نمک های معدنی را به طور لازم دریافت کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها