رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465478

واکنش رئیس سازمان پدافند غیرعامل به دستگیری روح‌الله زم

ساعت24-رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود در سروش نوشت: جریان آمدنیوز چشم این فتنه خطرناک بود که در حریم امن دستگاه‌های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه‌ای علیه ملت ایران جولان می‌داد. به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح‌الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد.دست‌مریزاد!

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بازداشت روح‌الله زم سرشبکه سراب رسانه‌ای آمدنیوز در یادداشتی کوتاه در کانال شخصی خود در سروش آورده است:

اکنون که تهدیدات نظامی علیه ایران با اقتدار و بازدارندگی بومی به صفر میل می‌کند همه هم و غم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه تحمیل جنگ ترکیبی رسانه‌محور به ملت ایران است.

در این جنگ افکار عمومی به مثابه یک دارایی استراتژیک ملت‌ها آماج بمباران رسانه‌ای و انواع عملیات‌های روانی می‌گردد تا شکاف دولت ملت تعمیق و منجر به رویارویی و تخاصم مردم و حاکمیت گردد.

جریان آمدنیوز چشم این فتنه خطرناک بود که در حریم امن دستگاه‌های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه‌ای علیه ملت ایران جولان می‌داد. به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح‌الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد.دست‌مریزاد!

آمدنیوز، ایران اینترنشنال، من و تو، بی‌بی‌سی فارسی و بسیاری دیگر از رسانه‌های وابسته به امپراتوری دروغ، اسب‌های تروای جنگ‌ ترکیبی هستند و برخی در داخل نیز پیاده‌نظام این ارتش رسانه‌ای شده‌اند.

سوال اینجاست چه زمانی به یک اجماع نخبگانی و عمومی دست خواهیم یافت که در برابر جنگ رسانه‌ای غرب نیاز به آرایش دفاعی داشته و می‌بایست الزامات این دفاع را آماده کنیم؟

سربازان گمنام امام زمان(عج) دستتان درد نکند،خداقوت برادران عزیزم...

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها