رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465590

خسارات سیل در بخش کشاورزی به طور ویژه بررسی شود

ساعت 24- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خسارات سیل در بخش کشاورزی به طور ویژه بررسی شود و علاوه بر اقدامات عام، لازم است به صورت خاص هم با این بخش رفتار شود.

style="text-align:justify"> محمد باقر نوبخت شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بحث جبران خسارت‌های سیل، دولت به صورت عام برخورد می‌کند.

وی افزود: در بخش کشاورزی به ازای هر هکتار آسیب دیده از سیل، مبلغ مشخصی به عنوان وام و بلاعوض در نظر گرفته شده ولی با توجه به وضعیتی که در استان مشاهده کردیم لازم است که اقدامات خاصی هم انجام شود و قرار شده که نماینده پلدختر در سازمان برنامه و بودجه حاضر شود تا تصمیم گیری‌های لازم در این رابطه گرفته شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: تامین خسارت خودروهای آسیب دیده از سیل در برنامه ما نبوده ولی از استاندار درخواست می‌کنیم که به این بخش هم رسیدگی کند.

وی بیان کرد: برای خانه‌هایی در پلدختر که سیل‌زده نبوده ولی به دلیل قرارگیری در کنار دیواره ساحلی مجبور به جابه‌جایی هستند، استاندار با توجه به سیاست شورای برنامه‌ریزی استان تصمیم گیری کند و اگر لازم بود که ما در تهران مصوبه‌ای داشته باشیم اعلام کنند تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها