رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466055

رابرت زمکیس «پینوکیو» را میسازد

ساعت 24- رابرت زمکیس در حال مذاکره است تا کارگردانی فیلم زنده «پینوکیو» را برای دیزنی انجام دهد.

style="text-align:justify">به گزارش رابرت زمکیس برای کارگردانی لایو اکشن «پینوکیو» برای کمپانی دیزنی وارد مذاکره شده است.

این فیلم را اندرو میانو و کریس وایتس تهیه خواهند کرد. این در حالی است که وایتس نویسنده فیلمنامه آن هم هست.

ابتدا پل کینگ کارگردان «پدینگتون» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد اما او به دلایل نامشخص در اوایل سال این پروژه را ترک کرد. دیوید هیمن که ابتدا از گروه تهیه بود نیز مدتی برای ساخت این فیلم مطرح بود.

در هر حال از آنجا که قراردادی برای کارگردانی فیلم منعقد نشده بود اکنون رابرت زمکیس برای ساخت این فیلم مورد توجه قرار گرفته است. او هنوز در حال کار در فیلم «ساحره‌ها» برای برادران وارنر است و قصد ندارد تا پایان این فیلم وارد پروژه دیگری شود. با این حال از آنجا که این فیلم اکنون در مرحله پس از تولید است زمکیس اکنون می‌تواند با فراغ بال در این باره تصمیم بگیرد.

این کارگردان سرشناس اکنون باید به فکر انتخاب بازیگران فیلمش باشد و به ویژه تلاش کند تا پدر ژپتو مورد نظرش را پیدا کند. در مقطعی تام هنکس برای این نقش در نظر گرفته شده بود اما در عمل کنار گذاشته شد.

دیزنی پروژه تولید لایو اکشن انیمیشن‌های پرفروشش را به شدت دنبال می‌کند که «علاءالدین» و «شیر شاه» تاکنون عملی شده است.

در سال‌های اخیر زمکیس بیشتر بر ساخت درام تمرکز داشته که «پرواز»، «دورافتاده» و «به مارون خوش آمدید» از جمله آنها بوده است. موفق‌ترین فیلم وی «فارست گامپ» بوده است که برای آن ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن زمکیس کرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها