رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 474063

محاکمه چهار اردنی در ارتباط با تروریسم

ساعت24-جلسه محاکمه چهار اردنی طرفدار داعش که قصد اجرای عملیات‌های تروریستی در داخل کشور را داشتند، در دادگاه امنیت دولت اردن برگزار شد.

دادگاه امنیت دولت اردن روز یکشنبه (دیروز) ضمن رسیدگی به پرونده اتهامات چهار نفر، آن‌ها را به برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات‌های تروریستی، ترویج افکار گروه‌های تروریستی و طراحی برای اجرای عملیات‌های نظامی در خاک اردن متهم کرد.

این افراد قصد اجرای عملیات‌های تروریستی در داخل اردن به خصوص شهر معان واقع در جنوب این کشور را داشتند که در آگوست گذشته طرح آن‌ها توسط اداره اطلاعات عمومی خنثی شد.

طبق گزارش وبگاه «العربی الجدید»، چهار متهم مذکور اتهام تشکیل باند تروریستی برای اجرای عملیات تروریستی و هدف قرار دادن مقر اداره اطلاعات معان و نیز حمله به گشتی‌های وابسته به امنیت عمومی و ژاندارمری را رد کردند.

در لایحه اتهام این افراد آمده است که آن‌ها اهل شهر معان هستند و متهم اول در استان معان صاحب یک مغازه است و از طرفداران و ترویج‌دهندگان افکار داعشی است.

بنابر این گزارش، متهم ردیف اول در سال ۲۰۱۵ نیز به اتهام ترویج افکار داعشی محاکمه و به حبس محکوم شد اما پس از آزادی از زندان بار دیگر به ترویج افکار داعشی و جذب متهمان دیگر پرداخته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها