رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482750

چه کالاهایی در نمایشگاه های فروش‌های فوق‌العاده بهاره عرضه میشوند؟

ساعت24-فهرست کالاها و خدماتی که در نمایشگاه‌های فروش بهاره و فروش‌های فوق‌العاده عرضه می‌شوند اعلام شد.

به نقل از شاتا، بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مسئولیت برگزاری فروش‌های فوق‌العاده بر عهده اتاق‌های اصناف سراسر کشور نهاده شده است.

بر این اساس اتاق‌های اصناف سراسر کشور مکلف هستند برگزاری فروش‌های فوق‌العاده را طبق ضوابط مرتبط یعنی کیفیت، میزان تخفیف‌های اعمالی و ... با اطلاع رسانی مناسب مدیریت و نظارت کنند.

بر این اساس برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت با مسئولیت و محوریت اتاق‌های اصناف در سراسر کشور با حداقل هزینه غرفه ، برنامه‌ریزی خواهد شد.

اقلام اساسی و مواد غذایی مانند برنج، شکر، روغن خوراکی، حبوبات،ماکارونی ، رب گوجه فرنگی و ... در کنار اقلام پروتئینی نظیر گوشت قرمز ، گوشت مرغ و تخم مرغ در این نمایشگاه‌ها و فروش‌های ویژه پایان سال عرضه خواهند شد .

در عین حال لبنیات مانند شیر، پنیر، کره و ماست ، شیرینی و شکلات، اجیل و خشکبار، کیف و کفش و پوشاک و مواد شوینده و بهداشتی نیز در این دوره با عرضه ویژه همراه خواهند بود .

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تایر خودرو و روغن موتور در کنار سایر اقلام مورد نیاز در نمایشگاه فروش بهاره و فروش‌های فوق‌العاده سراسر کشور عرضه می‌شوند.

در عین حال ستاد تنظیم بازار فهرست خدمات مشمول را حمل و نقل درون شهری و برون شهری شامل بار و مسافر، هوایی، ریلی و جاده‌ای و دریایی ، خدمات تعمیر خودرو و خدمات پس از فروش، امکان تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، هتل داری و گردشگری ، خدمات گردشگری، ارائه خدمات خبازی ، قالیشویی و خشکشویی و ... اعلام شده است.

صنوف منتخب ، میادین میوه و تره‌بار ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه تعاونی‌های کارمندی، کارگری ، فرهنگیان و نیروهای مسلح در اولویت شبکه‌های توزیع طرح بوده و مکلف به همکاری حداکثری در اجرای طرح ایام پایانی سال هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها