رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484746

دست زدن به نازل‌ در جایگاه‌های CNG ممنوع شد

ساعت 24-شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه های CNG توسط اپراتورها انجام می‌شود و سرنشینان خودرو با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در راستای پیشگیری از کرونا ویروس، حق دست زدن به نازل را ندارند.

style="text-align:justify"> شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه های CNG توسط اپراتورها انجام می‌شود و سرنشینان خودرو با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در راستای پیشگیری از کرونا ویروس، حق دست زدن به نازل را ندارند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه های CNG توسط اپراتورها انجام می‌شود و سرنشینان خودرو با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در راستای پیشگیری از کرونا ویروس، حق دست زدن به نازل را ندارند.

برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، دستکش، ماسک و مایع ضد عفونی کننده میان اپراتورها در این جایگاه‌ها توزیع شده است همچنین توزیع و نصب بنر، بروشور و استندهای آوزشی پیرامون اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه‌هایCNG اجرایی شد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها