رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484747

کوین «تنها در خانه» سریال ترسناک بازی میکند

ساعت 24- بازیگر مجموعه سینمایی «تنها در خانه» در فصل دهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» بازی می‌کند.

style="text-align:justify">به گزارش ورایتی، مکالی کالکین بازیگر نقش «کوین» در فیلم‌های محبوب «تنها در خانه» به گروه بازیگران سریال «داستان ترسناک آمریکایی» پیوست.

مکالی کالکین از جمله بازیگران جدیدی است که در فصل دهم این سریال پرطرفدار بازی می‌کند.

رایان مورفی خالق سریال اعلام کرد شماری از بازیگران به این فصل سریال اضافه شده‌اند و شماری از بازیگران فصل‌های قبلی نیز همچنان در سریال حضور دارند.

وی در اینستاگرام خود اعلام کرد سارا پولسن و ایوان پیترز بازیگران ثابت فصل‌های پیش در این فصل مجموعه هم حضور دارند. در حالی که فصل پیشین تنها فصلی بود که این دو در آن بازی نکرده بودند.

کالکین که برای بازی در نقش کوین در مجموعه فیلم‌های «تنها در خانه» شهرت جهانی یافت به تازگی به عنوان بازیگر مهمان در سریال کمدی هولو یعنی «عروسک‌چهره» دیده شد.

دیگر بازیگران فصل هم «داستان ترسناک آمریکایی» شامل کتی بیتس، لزلی گراسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لیلی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک می‌شود.هیچ موضوع، طرح اولیه یا اطلاعی درباره تاریخ اکران این فصل سریال داده نشده است.

از بازیگرانی که از آنها نام برده شده برخی در چند فصل این سریال بازی کرده بودند از جمله لیلی ریب که در ۶ فصل و کیتی بیتس که در ۵ فصل این سریال نقش‌آفرینی کرده بودند.

معلوم نیست کالکین ۳۹ ساله در فصل دهم «داستان ترسناک آمریکایی» در چه نقشی بازی می‌کند.

این سریال مورفی موضوع‌های مختلفی را ارایه کرده و از یک طنز سیاسی تا یک اثر ترسناک عامه‌پسند را خلق کرده است. فصل های مختف یانس ریال با عناوین «خانه قتل»، «تیمارستان»، «محفل»، «نمایش عجایب»، «هتل»، «روناک»، «فرقه»، «آخرالزمان»، و «۱۹۸۴» روی آنتن رفته‌اند.

این سریال در ژانر وحشت نخستین‌بار در کانال کابلی تلویزیونی اف‌ایکس در آمریکا در سال ۲۰۱۱ پخش شد. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد که در پایان همان فصل داستان پایان می‌یابد اما بیشتر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل‌ها با نقش‌های متفاوت حضور دارند.

مهر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها