رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484764

کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه

ساعت 24- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از آغاز «طرح ویژه نظارت بر اقلام سلامت محور» در کلیه شهرستان‌های استان البرز خبر داد.

style="text-align:justify">«رامین ربیعی» در گفت و گو با ایسنا، گفت: صبح امروز بر اساس گزارش‌های واصله از حراست سازمان صمت و اطلاعات سپاه امام حسین علیه السلام، بازرسین سازمان موفق به کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه شدند.

ربیعی افزود: این دستکش‌ها هم اینک ضبط شده و پس از دستور مراجع قضایی جهت استفاده به مراکز بهداشتی و درمانی ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سازمان و دیگر نهادهای مرتبط به دقت وضعیت تولید و توزیع اقلام بهداشتی را رصد کرده و با اخلالگران در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده در راستای «طرح ویژه نظارت بر تامین و توزیع اقلام سلامت محور» گفت: بیشترین پرونده‌های متشکله مربوط به احتکار، امتناع از فروش و گران فروشی مواد شوینده و ضدعفونی کننده است که این پرونده‌ها پس از تحقیقات اولیه جهت بررسی نهایی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مقام مسئول در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده احتکار، گرانفروشی، امتناع از فروش و عدم صدور فاکتور در حوزه اقلام سلامت محور، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها