رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 489880

برگزاری مجازی جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد جمکران

ساعت24-به مناسبت نیمه شعبان مراسم جشن میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۲۰ و ۲۱ فرودین ماه) در مسجد مقدس جمکران از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

style="text-align:justify">جشن میلاد حضرت ولیعصرامام زمان (عج) تحت عنوان " بهار مردمان و خرمی روزگاران" روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۳ و پنج شنبه نیمه شعبان ساعت ۱۹ در مسجد مقدس جمکران از طریق فضای مجازی برگزارمی شود.

دراین مراسم حجج اسلام ناصر رفیعی و علی سرلک سخنرانی می کنند و حاج مهدی رسولی و حاج حسن شالبافان مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مولودی خوانی خواهند کرد که این مراسم درفضای مجازی به آدرس http://live.alarbaeen.ir و اینستاگرام insta.arbaeen@ به صورت زنده پخش می شود.

برپایه این گزارش، مناجات و روایتگری راویان سیره اهل بیت علیهم السلام از دیگر بخش های این برنامه است که به همت کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار می شود .

همچنین عاشقان ودلباختگان حضرت ولیعصر(عج) می توانند درمسابقه پیامکی "بهاردل ها" که بمناسبت نیمه شعبان تدارک دیده شده است؛ شرکت کنند.

سئوالات این مسابقه درپایگاه اطلاع رسانی کمیته فرهنگی اربعین(الاربعین) و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ دفتر تبلیغات اسلامی و صفحات مجازی این دو پایگاه به آدرس www.alarbaeen.ir و www.balagh.ir قابل دریافت است و شرکت کنندگان تا ۲۵ فروردین ماه مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

اسامی برندگان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) از طریق پایگاه اطلاع رسانی الاربعین اعلام و به برندگان جوایز نقدی و معنوی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران قبلا درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای نیمه شعبان اعلام کرده بود با توجه به تعطیلی میعادگاه منتظران در پی شیوع ویروس کرونا، برنامه های مسجد جمکران بدون حضور مخاطب برگزارخواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها