رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 491081

آخرین تصمیم گیریها درباره زمان برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت از زبان مشاور وزیر

ساعت 24 - مسئول فضای مجازی‌ قرارگاه مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی در خصوص زمان برگزاری آزمون های وزارت بهداشت نگرفتیم، گفت: تمامی صحبت‌های غیررسمی در حد گمانه زنی است و طی روزهای آینده و بنا به تصمیم معاونت آموزشی، تاریخ آزمون‌ها منتشر خواهد شد.

style="text-align:justify">علیرضا وهاب زاده با بیان این مطلب به تشریح آخرین تصمیم وزارت بهداشت در خصوص زمان برگزاری آزمون‌های این وزارت خانه اظهار کرد: تنها مرجع رسمی اعلام اخبار آزمون‌های جامع علوم پزشکی، دستیاری پزشکی و دندانپزشکی و آزمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و مرکز سنجش پزشکی می‌باشد و هرگونه اخبار و شایعات منتشر شده در این خصوص بدون درج در سایت مرکز سنجش پزشکی، فاقد اعتبار است.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص آزمون‌ها گرفته نشده است، گفت: تمامی صحبت‌های غیررسمی در حد گمانه زنی است و طی روزهای آینده و بنا به تصمیم معاونت آموزشی، تاریخ آزمون‌ها منتشر خواهد شد.

ایسنا


مسئول فضای مجازی‌ قرارگاه مبارزه با کرونا افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته علمی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بهترین و منطقی ترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد. از داوطلبان آزمون‌های مختلف خواهش میکنیم که به مطالعه خود ادامه دهند و منتظر اخبار رسمی از سمت وزارت بهداشت باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها