رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503409

زکیپور: داشتیم ۱۲ نفره به جم میرفتیم، از کدام ترس حرف میزنند؟!

ساعت 24-مدافع تیم استقلال گفت: ما که مخالف بازی نبودیم و از اول هم استقلال می‌گفت لیگ ادامه پیدا کند، ولی اول باید شرایطش را فراهم کنند، بعد ما در خدمت همه هستیم. بازی هم می‌کنیم.

میلاد زکی‌پور، مدافع تیم استقلال بابت شرایطی که برای خود و هم‌تیمی‌هایش به وجود آمده، متأسف است و می‌گوید برگزاری لیگ در چنین وضعیتی باید حتماً در دو شهر متمرکز باشد. گفتگوی زکی‌پور با خبرورزشی را در ادامه می خوانید.

واقعاً ترسیدید به جم بروید؟
(خنده)‌ ای بابا! این حرف‌ها چیست که زده می‌شود؟ به خدا بد است. برای خودشان بد است که این‌طوری به مسائل نگاه می‌کنند.

چطور؟
ما با ۱۲ بازیکن ساعت ۱۶ برای اعزام به جم در فرودگاه حاضر شدیم. بعد پروازمان را به ۱۸ تغییر دادیم تا برویم ولی وقتی اسامی دو، سه بازیکن دیگر بین کرونایی‌ها اعلام شد، مسئولان تیم گفتند نمی‌رویم. اگر نمی‌خواستیم برویم پس چرا پرواز چارتر کرده بودیم؟ این حرف‌ها پشت‌سر دکتر نوروزی و کادرش بد است.

ظاهراً دکتر نوروزی خیلی بابت این موضوع ناراحت شده است!
حق دارد. عالم و آدم دکتر نوروزی را می‌شناسند. حتی پرسپولیسی‌ها هم برای مداوای مصدومیت‌های‌شان پیش او می‌روند. این حرف‌ها زشت است. همان آدم‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند فردا مشکلی برای‌شان پیش بیاید، محتاج همین دکتر نوروزی می‌شوند. آن وقت چطور روی‌شان می‌شود در چشمش نگاه کنند؟!

اوضاع هم‌تیمی‌های کرونایی‌ات چطور است؟
یک‌سری از بچه‌ها که مجرد هستند، خیلی مشکلی ندارند ولی آن‌هایی که مثل وریا متأهل هستند، اوضاع بدی را تجربه می‌کنند. علاوه بر این‌که خودشان را در یک اتاق حبس کرده‌اند، نگران خانواده‌شان هم هستند که مبادا آن‌ها بگیرند. واقعاً کسانی که حکم به برگزاری دیدارهای لیگ برتر دادند، به این روزها فکر می‌کردند؟ اگر خدای نکرده اتفاقی برای یکی از اعضای خانواده بازیکنان و یا کادر تیم بیفتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟!

خودت در تهران تنهایی؟
بله! ولی در همان دوره اول هم ۳ ماه پیش خانواده‌ام نرفتم، چون می‌ترسیدم ناقل باشم.

شنیدی گفته شده تعدادی از فولادی‌ها کرونایی بودند ولی با همان شرایط روبه‌روی شما بازی کردند؟
شنیده‌ام. در جریان حرف‌های حسن بیت‌سعید هم هستم! چه بگویم؟! ما در پروازی به اهواز رفتیم که ۴۰۰ نفر درون هواپیما نشسته بودند! اگر لیگ را در دو شهر تهران و اصفهان برگزار می‌کردند، ضریب احتمال ابتلای اعضای تیم‌ها خیلی کمتر می‌شد. یکی از بهترین پیشگیری‌ها هم تردد هواپیمایی تیم‌هاست تا مثل ما همراه ۳۵۰ نفر در یک پرواز قرار نگیرند.

شنیدی سازمان لیگ اصرار دارد با تراکتور بازی کنید؟
بازی کنیم؟ چطوری بازی کنیم؟ ما که نه تمرین کردیم و نه بازیکنان‌مان کامل هستند! من نمی‌دانم و تابع تصمیم کادر مدیریتی و فنی تیم هستم ولی چطور ممکن است در این وضعیت که چند نفر از اعضای تیم کرونایی هستند و بقیه از استرس خودشان را خانه‌نشین کرده‌اند، برویم بازی کنیم؟! اصلاً می‌دانید این بازیکنان باید دو هفته بدون تمرین باشند و فقط استراحت کنند و دارو مصرف کنند تا بهبودی‌شان قطعی شود؟! در این شرایط بازیکن باید دوباره بدنسازی کند. به خدا این ظلم است!

بدنسازی دوباره؟
چرا دوباره؟ چهارباره! مگر ما از آهنیم؟ مگر ما ماشینیم که هر زمان خواستند خاموش‌مان کنند و بعد استارت بزنند روشن شویم؟ این همه مصدوم دادیم، بس نیست؟ ما که مخالف بازی نبودیم و از اول هم استقلال می‌گفت لیگ ادامه پیدا کند ولی اول باید شرایطش را فراهم کنند، بعد ما در خدمت همه هستیم. بازی هم می‌کنیم.

حرفی باقی مانده؟
فقط دعا می‌کنم اتفاقات اخیر ختم به خیر شود و از این پس هم لیگ در وضعیتی برگزار شود که دیگر هیچ خطری کسی را تهدید نکند!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها