رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503451

آنا نعمتی جایگزین مهناز افشار در «عاشقانه‌۲» میشود؟

ساعت 24-منوچهر هادی درباره شایعات درباره حضور آنا نعمتی در سریال «عاشقانه» توضیحاتی داد که تا حدی احتمال حضور او در این سریال را بالا می‌برد.

از چندی پیش خبرهایی درباره ساخت فصل دوم سریال «عاشقانه» منتشر می‌شود.

در این میان اخباری درباره بازیگر نقش شخصیت «گیسو» به گوش می‌رسد. در فصل نخست این نقش را مهناز افشار بازی می‌کرد.

حالا منوچهر هادی، کارگردان سریال «عاشقانه» از آنا نعمتی به عنوان انتخابش برای این نقش نام برده است. او تصویری از مهناز افشار و آنا نعمتی در اینستاگرام گذاشت و در این باره نوشت : «در خصوص حضور خانم آنا نعمتی در «عاشقانه»، سال قبل صحبت‌هایی شد، جلساتی برگزار شد که کرونا باعث تعطیلی پروژه‌ها شد و مذاکرات نیمه تمام ماند.

ایشان نکاتی داشتند، تهیه کننده هم نکاتی که مربوط به دو طرف می شد. آنا نعمتی انتخاب بنده برای این نقش بودند. در نهایت برای هر نقشی گزینه های متعددی کاندید می‌شوند که گاهی گزینه اول تایید می‌شود گاهی گزینه های دیگر که در حرفه ما این امر بسیار طبیعی است.

حضور یا عدم حضور یک بازیگر دلیل بر بد بودن فیلمنامه، نقش و یا خود بازیگر نیست. ایشان بسیار بازیگر حرفه ای و مناسب برای نقشی که من برایش در نظر گرفتم هستند. ولی برای عقد قرارداد نکات مهم دیگری هم هست که باید طرفین به توافق برسند.»

البته منوچهر هادی به طور مشخص درباره نقش «گیسو» صحبت نکرده است، اما از تصویر مشخص می‌شود که منظور او نقش مهناز افشار است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها