رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 504473

پروین: پیشکسوتان سرخ‌آبی حامی وزیر ورزش هستند

ساعت 24-پیشکسوت فوتبال ایران با تمجید از اقدامات وزیر ورزش و جوانان در رفع مشکلات مالی‌ سرخ‌آبی‌ها گفت: پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قطعاً در مسیر خصوصی سازی از تصمیمات وزارت ورزش حمایت خواهند کرد.

style="text-align:justify">ظهر امروز نشستی در وزارت ورزش با حضور «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش، «مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه پرسپولیس و «علی پروین» از بزرگان فوتبال ایران برگزار شد.

«علی پروین» کاپیتان اسبق تیم ملی‌ فوتبال ایران در این دیدار با اشاره به اقدامات تاثیر گذار وزارت ورزش دولت دوازدهم اظهار داشت: من به شخص شما به دلیل اقداماتی که انجام داده اید علاقه دارم.

وی ادامه داد: هیچ زمانی شرایط مالی استقلال و پرسپولیس به این میزان خوب نبوده است. امروز هر دو باشگاه ۷۰درصد از مطالبات فصل بازیکنانشان را پرداخت کرده‌اند، این در حالیست که تا چند سال قبل در انتهای فصل بازیکنان، ۳۰، ۴۰ درصد بیشتر از حقوقشان را نمی‌گرفتند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس یادآور شد: برای ما اثبات شده که شما برای واگذاری عزم جدی دارید و معتقدم خصوصی سازی هر دو باشگاه را نجات می‌دهد. پیشکسوتان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس قطعاً در این مسیر شما را حمایت می کنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها