رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 505388

نخستین واکسن کرونا در دانشگاه شیراز ساخته میشود

ساعت۲۴-رئیس دانشگاه شیراز گفت: مواد مورد نیاز ساخت واکسن کرونا از کشور آلمان وارد شده و تا دو هفته آینده نخستین واکسن خام تولید و خالص‌سازی می‌شود. وی افزود: خوشبختانه بسیاری از مواد مورد نیاز ساخت واکسن کرونا از کشور آلمان وارد شده و تا دو هفته آینده نخستین واکسن خام تولید و خالص‌سازی خواهد شد.

style="text-align:justify">رئیس دانشگاه شیراز گفت: مواد مورد نیاز ساخت واکسن کرونا از کشور آلمان وارد شده و تا دو هفته آینده نخستین واکسن خام تولید و خالص‌سازی می‌شود.

حمید نادگران بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور و استان فارس پژوهشگران و اساتید دانشگاه به این بحث ورود کردند و خوشبختانه به نتایج قابل قبولی نیز رسیده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه بسیاری از مواد مورد نیاز ساخت واکسن کرونا از کشور آلمان وارد شده و تا دو هفته آینده نخستین واکسن خام تولید و خالص‌سازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه شیراز یادآور شد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز یک اتاق ویروس‌شناسی دارد که اکنون در حال عقد یک قرارداد با وزارت دفاع است تا رتبه این اتاق به عدد سه ویروس‌شناسی برسد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها