رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 518630

نیمکت‌نشینی طارمی تعجب ندارد

ساعت 24 - یک خبرنگار پرتغالی ضمن بر شمردن دلایل نیمکت‌نشینی مهدی طارمی در پورتو، بر کار سخت این مهاجم ایرانی در رقابت با سایر مهاجمان تاکید کرد و گفت: به نظرم طارمی در مسابقه بعد در ترکیب اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی فصل گذشته موفق شد در تیم ریوآوه و در لیگ پرتغال ۱۸ گل به ثمر برساند و یکی از ستاره‌های فوتبال این کشور باشد. همانطور که انتظار می‌رفت طارمی یکی از نفراتی بود که خیلی زود مدنظر تیم‌های بزرگ پرتغال قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی به تیم مطرح پورتو اضافه شد.با این حال طارمی هنوز در تیم پورتو آنطور که باید و شاید مورد اعتماد «سرجیو کونسیسائو» سرمربی این تیم قرار نگرفته است. این مهاجم ایرانی در پنج هفته لیگ پرتغال و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا در مجموع کمتر از ۹۰ دقیقه بازی کرده است و حتی در بازی شب گذشته مقابل المپیاکوس یونان در لیگ قهرمانان اروپا فرصت حضور در زمین پیدا نکرد.

خبرنگار مهر برای بررسی وضعیت مهدی طارمی در پرتغال و جایگاهش در تیم پورتو با «پدرو کادیما» خبرنگار روزنامه «ابولا» گفتگویی را انجام داد. کادیما تاکید کرد که سرمربی پورتو طارمی را قبول دارد و این بازیکن به تدریج جایگاهش را در بین بازیکنان اصلی تیم باوجود رقابت بسیار بالا در خط هافبک و حمله پیدا می‌کند. به گفته این خبرنگار پرتغالی، طارمی در نقل و انتقالات زمستانی پورتو را ترک نخواهد کرد.- این مشکل مربوط به سازگاری و هماهنگی است و همچنین تفسیر و ارزیابی مسابقه همانند سرمربی پورتو. سرمربی نسبت به بازیکنانش بسیار عادلانه برخورد می‌کند و بهتر از هرکسی نفراتش را می‌شناسد. بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند و باید صبر کنند تا جایگاه خود را به دست بیاورند.طارمی را ۱۵ روز به دلیل حضور در تیم ملی ایران در اختیار نداشته است و این مسئله موقعیتش را عقب انداخته و کند کرده است. اما در مجموع سرمربی پورتو در مورد طارمی مثبت صحبت کرد و اینکه او در ۵ یا ۱۰ دقیقه هر مسابقه‌ای که به میدان آمده، خوب بازی کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها