رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 522801

بخش خدمات کنسولی وزارت امور خارجه از نهم تا ۱۲ آذر ماه تعطیل است

ساعت24-روابط عمومی وزارت امور خارجه امروز اعلام کرد که خدمات کنسولی این وزارتخانه اعم از میز خدمت کنسولی و تایید اسناد از یکشنبه نهم تا چهارشنبه ۱۲ آذر ماه تعطیل است.

روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای با اشاره به تأکید سازمان اداری و استخدامی کشور و استانداری تهران در خصوص تعطیلی ادارات دولتی به خاطر شیوع کرونا اعلام کرد که خدمات کنسولی این وزارتخانه اعم از میز خدمت کنسولی و تأیید اسناد از یکشنبه نهم تا چهارشنبه ۱۲ آذر ماه تعطیل است.

در این اطلاعیه از هموطنان خواسته شده از مراجعه مستقیم به این وزارتخانه در روزهای ذکر شده خودداری کنند.

به گزارش فارس، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه با انتشار اطلاعیه‌ای و در پی تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا برای دو هفته آتی اعلام کرده بود که خدمات کنسولی وزارت امور خارجه شامل میز خدمت و بخش تایید اسناد در این دو هفته همچنان برقرار خواهد بود و هموطنان می‌توانند بدون نگرانی، طبق روال سابق به منظور پیگیری اموری که ضروری و فوریت دارد، مراجعه کنند.

استاندار تهران اخیرا در اظهاراتی گفت: تصمیمات سازمان امور اداری و استخدامی کشور دائر بر تعطیلی ادارات از شفافیت و صراحت کافی برخوردار است و این مصوبه هشتم آذرماه به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران برای اجرا ابلاغ می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها