رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530244

فعال شدن مجدد حساب‌های ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام

ساعت24-رسانه‌ها از فعال شدن مجدد حساب‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام خبر دادند.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام پس از مسدود کردن حساب‌های شخصی «دونالد ترامپ » رئیس جمهور کنونی آمریکا روز شنبه مجددا آن‌ها را فعال کرد.

به نوشته خبرگزاری روسی «تاس» فیسبوک که صاحب اینستاگرام هم هست بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده، اما حساب‌های ترامپ دوباره در دسترس قرار گرفته است. آخرین ورودی‌های ترامپ در هر دو صفحه مربوط به 6 ژانویه ( چهارشنبه 17 دی) بود. هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ می‌تواند پست‌های جدیدی منتشر کند یا خیر.

هفته گذشته این شرکت تصمیم گرفت مانع از ارسال پیام‌های رئیس جمهور آمریکا در فیسبوک و اینستاگرام شود تا 20 ژانویه، روز خاتمه دوره ترامپ و برگزاری مراسم تحلیف رئیس «جو بایدن» جمهور منتخب شود.

در پی حمله طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، ردیت، توئیچ، شاپی‌فای، اسنپ چت، تیک‌تاک، دیسکورد و پینترست به این بهانه که ترامپ هواداران خود را به ایجاد خشونت دعوت کرده، حساب‌های کاربری او را محدود یا مسدود کردند.

توییتر ترامپ را بیش از 88 میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر جهان پیگیری می‌کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی برای ارسال پیام به مخاطبانش بوده است. تعدادی از خبرنگاران مسدود شدن حساب ترامپ در توییتر را پایان دوران وی توصیف کرده و گفتند که دوران ترامپ در توییتر زودتر از دوران ریاست جمهوری‌اش به پایان رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها