رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530254

استاندار تهران: تجمع فاطمی نداریم

ساعت24- انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به لزوم برگزاری نشدن مراسم و تجمع در شرایط کرونا گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از اینرو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست.

استاندار تهران اعلام کرد: هر نوع تجمعی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ممنوع است.

انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به لزوم برگزاری نشدن مراسم و تجمع در شرایط کرونا گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از اینرو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می کند.

استاندار تهران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به لزوم برگزاری مراسم فاطمیه به صورت مجازی تاکید کرد: کلیه دستگاه های ذی ربط بر اساس مسئولیت محوله نسبت به اجرای کامل مصوبه مذکور اقدام و نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسئولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم حاصل شده و نباید با غفلت و بی توجهی شاهد پیک دیگری باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسیده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها