رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530336

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال

دو مشکل اساسی که باید در استقلال حل شوند

ساعت 24-استقلال از نظر فنی دارای مهره‏های کلیدی و خوبی است؛ از دروازه بگیرید تا خط حمله.

استقلال از نظر فنی دارای مهره‏های کلیدی و خوبی است؛ از دروازه بگیرید تا خط حمله. روی هم رفته استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما مشکلی که وجود دارد این است که بین این بازیکنان، هماهنگی خوبی وجود ندارد. اگر هماهنگی بین خطوط مختلف استقلال بالاخره به وجود بیاید و از سویی دیگر یک ترکیب ثابت برای تیم در نظر گرفته شود تقریبا تمام مشکلات استقلال حل می‏شود.
فکری باید تیم خود را بشناسد و نفرات ثابت را تعیین کند تا بهترین تیم لیگ را به همه معرفی کند. او باید سعی کند جابجایی بازیکنان را کمتر کند و در بازی‏ها تیم را با یک ترکیب ثابت به میدان بفرستد. تیم که ترکیب ثابتی داشته باشد به هماهنگی خوبی هم می‏رسد.
رشید مظاهری در دروازه یکی از بهترین بازیکنان است و از سویی دیگر بازیکنان بدی در خط دفاعی نداریم. ما در خط دفاع هم دانشگر را داریم و هم مرادمند و البته سیاوش یزدانی.
البته قابل کتمان نیست که خط دفاع استقلال در دربی و حتی دیدار با آلومینیوم ضعف‏هایی داشت که البته این ضعف‎ها قابل ترمیم است. از سویی دفاع کلی تیم دچار ضعف است، یعنی از همان جلوی زمین هم باید دفاع را تقویت بکنند که این اتفاق تا امروز به درستی نیفتاده است. این مشکل باید هر چه سریع‎تر رفع شود.
برای چپ و راست هم نادری و غفوری و موسوی هم بازیکنان خوبی تلقی می‏شوند و می‎توانند بهتر از این هم عمل کنند.
هافبک‎های استقلال هم از لحاظ فنی بازیکنان توانمندی هستند و مهاجمان تیم هم که قایدی، مطهری و دیاباته هستند نیازی به تعریف ندارند. همین الان مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان لیگ است.
حالا با توجه به بازیکنانی خوبی که نام بردیم اگر هماهنگی بین خطوط به وجود بیاید آنگاه کمتر تیمی می‎تواند جلودار استقلال باشد. استقلال با رسیدن به این شرایط حرف‎های خیلی بیشتری برای زدن در لیگ بیستم خواهد داشت و تبدیل به تیم قدرتمندی می‎شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها