رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 535306

مشایخی به پنجره سوم کاپ آسیا میرسد

ساعت24-با برطرف شدن مصدومیت سجاد مشایخی و به تعویق افتادن بازی‌های پنجره سوم‌ انتخابی کاپ آسیا، او می‌تواند در ترکیب تیم ملی بسکتبال قرار بگیرد.

سجاد مشایخی درباره احتمال رسیدنش به بازی‌های تیم ‌ملی بسکتبال در پنجره سوم ‌انتخابی‌ کاپ آسیا، توضیح داد: من یک مصدومیت قدیمی از ناحیه مچ پا دارم که در جریان بازی با شیمیدر شدیدتر شد. چون‌ مصدومیت خطرناکی است ریسک خیلی زیادی بود که بخواهم به بازی کردن ادامه دهم.

او افزود: حدودا سه هفته‌ای بود که فقط فیزیوتراپی انجام دادم تا شرایطم بهتر شود و خدا را شکر بازی‌های پنجره سوم هم عقب‌تر افتاد و اکنون امکان این هست که به تیم ملی کمک کنم. اگر مسابقات در همان زمان قبلی برگزار می‌شد قطعا من به بازی‌ها نمی‌رسیدم اما الان تمرینات را شروع کرده‌ام و سبک‌تر کار می‌کنم تا کم کم آماده‌تر شوم.

گارد رأس تیم ملی بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا این تاخیر در برگزاری بازی‌ها به سود تیم ایران بود؟ اظهار کرد: از نظر من فرقی نمی‌کند چون بچه‌ها هستند و می‌توانند به موفقیت تیم کمک کنند. ملی‌پوشان خیلی خوب در حال تمرین بودند و این عقب افتادن بازی‌ها قطعا تاثیرگذار است. این به تعویق افتادن مسابقات شاید یک مقدار برنامه‌های داخلی مثل لیگ را به‌هم‌ریخته‌تر کند اما باید دید مسابقات در چه تاریخی برگزار می‌شوند.

او با اشاره به شرایط خوب ملی‌پوشان، توضیح داد: ملی‌پوشان از دل مسابقات لیگ وارد اردوهای تیم ملی شده و به همین دلیل در شرایط مسابقه بودند. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و اردوها هم خوب بودند اما به هر حال این بازی‌ها به تعویق افتاد. فعلا باید منتظر بود تا زمان جدید مسابقات مشخص شود.

مشایخی در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن برای مرحله پلی‌آف لیگ نیز توضیح داد: فعلا باید رده‌بندی تیم‌ها در جدول مشخص شود چون فعلا چند مسابقه باقی است. فعلا ما هم منتظر هستیم تا رقبای خود د پلی‌آف را بشناسیم. با این وجود می‌دانیم که همه تیم‌ها در این مرحله جدی‌تر کار می‌کنند که به همین دلیل بازی‌های حساس‌تر و قشنگی‌تری خواهیم دید.

او درباره احتمال برگزار نشدن بازی‌های پلی‌آف نیز گفت: امیدوارم بازی‌های مرحله پلی‌آف برخلاف فصل گذشته به خوبی برگزار شود. تیم‌ها این اندازه هزینه می‌کنند که در پلی‌آف نتیجه بگیرند، اتفاقی که در فصل گذشته رخ نداد. شخصا امیدوارم بازی‌های خوبی را در این مرحله شاهد باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها