رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 542080

بی عارضه ترین روش ها برای لاغر کردن صورت

رپورتاژ تبلیغی / برای لاغر کردن صورت و مادلینگ چهره، راه‌های سریع اما بدون عارضه‌ای نیز وجود دارد که تنها در یک جلسه، هم چربی اضافی صورت را تخلیه می‌کند و هم به گونه‌ها، چانه و لب‌ها، فرم مناسب می‌دهد.یکی از این روش ها لیپوماتیک صورت است که کاربرد آن برای لاغر کردن صورت به وسیله تخلیه چربی‌های اضافی گونه، غب غب و دیگر بخش‌های صورت می باشد.

بی عارضه ترین روش ها برای لاغر کردن صورت

برای لاغر کردن صورت و مادلینگ چهره، راه‌های سریع اما بدون عارضه‌ای نیز وجود دارد که تنها در یک جلسه، هم چربی اضافی صورت را تخلیه می‌کند و هم به گونه‌ها، چانه و لب‌ها، فرم مناسب می‌دهد.یکی از این روش ها لیپوماتیک صورت است که کاربرد آن برای لاغر کردن صورت به وسیله تخلیه چربی‌های اضافی گونه، غب غب و دیگر بخش‌های صورت می باشد.

تکنیک‌ها و روش‌های جراحی و غیر جراحی بسیاری برای لاغری صورت و فرم دهی به چهره وجود دارد که به طور کلی در دسته مادلینگ صورت جای می‌گیرند. نکته‌ای که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند این است که روش‌های غیر جراحی اگرچه معمولا غیرتهاجمی هستند و ظاهرا عوارض کمی دارند اما ماندگاری بسیاری از آنها بین چند ماه تا حداکثر دو سال است.

مادلینگ و لاغری صورت چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام تغییر در چهره و مادلینگ صورت، چند رویکرد عملی وجود دارد که البته در همه این موارد، استانداردهای زیبایی شناختی و حفظ زیبایی طبیعی صورت و تناسب بخش‌های مختلف با هم باید در نظر گرفته شود. به این ترتیب می‌توان مهمترین مشکلاتی را که در مادلینگ صورت برطرف می‌شود، در چند دسته کلی قرار داد:

  • لاغر کردن صورت به وسیله تخلیه چربی‌های اضافی گونه، غب غب، گردن و دیگر بخش‌های صورت؛ این کار معمولا با کمک لیپوماتیک و روش اولتراسونیک انجام می‌شود.
  • کشیدن پوست صورت، پیشانی، گونه، غب غب، گردن و ... به صورت دائمی که موجب از بین رفتن کامل چین و چروک‌های عمیق و در نهایت جوان شدن چهره می‌شود. برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.
  • فرم دهی به بخش‌های مختلف چهره مانند برجسته‌سازی گونه، فرم دهی به چانه و لب، زاویه‌سازی صورت

البته تمامی این روش‌ها را می‌توان به همراه هم و یا در ترکیب با دیگر روش‌ها مانند لیفت با اندوتاین یا تزریق فیلرها انجام داد. اما باید توجه داشت که ماندگاری این روش‌ها بسیار بالا است و می‌تواند تا سال‌ها شما را از مراجعه به پزشک برای تغییر در چهره، بی نیاز کند.

دکتر نجف بیگی در مورد عوارض و خطرات انجام اعمال جراحی زیبایی صورت، اشاره کرد که بسیاری از این تکنیک‌ها اگر توسط جراح فوق تخصص و بر اساس رویکردهای علمی روز دنیا انجام شود، هیچ عارضه یا مشکلی را برای فرد به همراه ندارد. روش‌های جراحی پلاستیک صورت و جراحی های ترمیمی حدود یک قرن است که در حال به‌کار گیری، گسترش و تحول است. بسیاری از این دست عمل‌های مادلینگ چهره، به عنوان تکنیک‌های کاملا علمی ثابت شده توسط جراحان فوق تخصص سراسر دنیا به کار گرفته می‌شود.

بی عارضه ترین روش ها برای لاغر کردن صورت

چگونه می‌توان صورت را در یک جلسه لاغر کرد؟

دکتر نجف بیگی در مورد لاغری صورت با لیپوماتیک و دستگاه‌های اولتراسونیک اضافه کرد که تخلیه چربی موضعی از زیر پوست با کمک دستگاه‌های لاغری مدرن، در کمترین زمان ممکن و بدون عوارض جانبی خاصی انجام می‌شود.

در این تکنیک، دستگاه اولتراسونیک یا لیپوماتیک با کمک ایجاد لرزش‌های بسیار ریز در کانولا و یا ارسال امواج صوتی، بافت‌های چربی را درهم می‌شکند و آماده تخلیه می‌نماید. بافت چربی زیر پوست بدون اینکه به دیگر بافت‌های صورت آسیبی ببیند، بیرون کشیده می‌شود. بخشی از چربی نیز توسط بافت بدن جذب و در نهایت دفع می‌شود. با کمک این دستگاه‌ها در یک جلسه یک تا دو ساعته، می‌توان تا چند لیتر چربی را از بدن بیرون کشید. به این ترتیب حتی چاق‌ترین صورت‌ها نیز می‌توانند کاملا لاغر و خوش فرم شوند.

نکته‌ی مهم پس از لاغری صورت، افتادگی پوست اضافی است که باید با کمک عمل لیفت صورت، برداشته شود. همچنین برخی روش‌های غیر تهاجمی نیز در کنار عمل لیفت به صورت تکمیلی تجویز می‌شود تا سفت شدن پوست صورت با سرعت بیشتری انجام شود و عوارض احتمالی عمل لاغری نیز از بین برود.

عمل‌های مادلینگ و لاغری صورت بسته به نوع آن معمولا با بیهوشی عمومی انجام می‌شود. انجام بیهوشی معمولا اگر فرد بیماری زمینه‌ای نداشته باشد، خطری به همراه ندارد و نیازی به نگرانی نیست. از سوی دیگر بیمار نیز هیچ درد و ناراحتی را حس نمی‌کند و وقتی هوشیار می‌گردد، تغییرات زیادی را در چهره خود مشاهده خواهد کرد.

آیا جای عمل لاغری و یا مادلینگ صورت، باقی می‌ماند؟

دکتر آرش نجف بیگی در مورد جای عمل و بخیه‌ها، اشاره کرد که تخلیه چربی با روش‌های اولتراسونیک و لیپوماتیک، معمولا توسط لوله‌ای به نام کانولا انجام می‌شود که بسیار نازک است. برای ورود کانولا به زیر پوست، یک شکاف کوچک چند میلیمتری در صورت ایجاد می‌شود که جای آن پس از گذشت چند ماه از بین خواهد رفت.

در این میان استفاده از پمادهای ترمیم پوست می‌تواند جای اسکار و بخیه‌ها را از بین ببرد. نخ‌های بخیه نیز معمولا به صورت جذبی استفاده می‌شوند و نیازی به کشیدن ندارند. البته اگر محل بخیه زیاد در معرض تحرک باشد، مانند پلک‌ها که در طول روز صدها بار حرکت می‌کنند، ما ترجیح می‌دهیم از نخ‌های بخیه غیر جذبی استفاده کنیم تا از ترمیم صحیح زخم مطمئن شویم. به این ترتیب اسکار و جای زخم کمتری ایجاد می‌شود و از بین رفتن آن نیز زمان کمتری نیاز دارد.

بی عارضه ترین روش ها برای لاغر کردن صورت

برای مادلینگ چهره، کدام روش بهتر است؟

نجف بیگی، جراح فوق تخصص پلاستیک، ترمیمی و زیبایی در این مورد توضیح داد که نمی‌توان تنها یک روش خاص را به عنوان بهترین تکنیک در نظر گرفت. بسته به نیاز هر فرد، شرایط او، سبک زندگی و مواردی از این دست ممکن است یک روش خاص بر دیگری ارجحیت داشته باشد. برای مثال برای زاویه سازی چهره و ایجاد گونه‌های برجسته ممکن است هم بتوان از پروتزها استفاده کرد و هم تزریق چربی. ما پس از جلسات مشاوره حضوری و معاینه فرد، و همچنین پس از آگاهی از شرایط فرد ممکن است به برخی افراد تزریق چربی را پیشنهاد کنیم و به برخی دیگر، کاشت پروتز را.

برای تزریق چربی به گونه و صورت، از چربی خود فرد استفاده می‌کنیم؛ پس در این روش هیچ جسم خارجی مصنوعی وارد بدن نمی‌شود و احتمال از دست رفتن نتایج عمل و پس زدن آن بسیار کم است. چرا که از چربی بدن خود فرد است و سیستم ایمنی او کمترین واکنش را نشان خواهد داد. اما در این میان چالش‌هایی نیز وجود دارد.

برای مثال ممکن است فرد چربی مناسبی در بخش‌های دیگر بدن خود مانند شکم یا پهلوها یا بازوی خود نداشته باشد تا تخلیه شود و پس از فرآوری، به صورت تزریق گردد. همچنین ممکن است این روش نیاز به دو یا سه بار تکرار داشته باشد تا به بهترین نتیجه نهایی خود برسد. همچنین در افرادی که فعالیت بدنی و تحرک بالایی دارند، برای مثال در ورزشکاران، ممکن است چربی تزریق شده با سرعت بیشتری جذب بدن شود و ماندگاری کمتری باشد.

در چنین شرایطی ما جراحان پلاستیک انجام عمل پروتز گونه یا صورت را به جای تزریق چربی توصیه می‌کنیم؛ چرا که ماندگاری بالاتری دارد و در یک جلسه به نتیجه نهایی خواهیم رسید. به همین ترتیب دیگر روش‌های مادلینگ صورت و یا لاغری چهره نیز بسته به نیاز هر فرد، شرایط بدنی و دیگر پارامترهای پزشکی ممکن است برای یک فرد مناسب و برای دیگری نامناسب باشد.

همیشه توصیه ما به عزیزان این است که پیش از عمل، جلسات مشاوره مناسبی با جراح فوق تخصص پلاستیک، ترمیمی و زیبایی داشته باشند. گاهی این جلسات مشاوره، دید فرد را نسبت به این روش‌ها عوض می‌کند و خواسته‌های او را از مدلینگ صورت، منطقی و قابل انجام می‌نماید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها