رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542509

هشدار ساوت گیت به بازیکنان انگلیس درباره رعایت پروتکل‌ها

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به بازیکنان تیمش هشدار داد در صورت رعایت نکردن پروتکل‌ها از فهرست این تیم برای یورو خط خواهند خورد.

به نقل از دیلی میل، قرار بود یورو ۲۰۲۰ تابستان سال قبل برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد با این حال گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس هنوز نفرات خود را برای این دوره از رقابت ها مشخص نکرده است.

اخیرا جیمز مدیسون هافبک لسترسیتی پروتکل های بهداشتی کرونا را نقض کرد و همین باعث شد تا از فهرست نفرات این تیم برای دیدار با وستهام خط بخورد و اکنون وضعیت او برای حضور در یورو مشخص نیست.

گرت ساوت گیت گفت: همه بازیکنان انگلیس باید بدانند که در این روزهای منتهی به برگزاری رقابت های یورو همه چیز به خودشان بستگی دارد. ما به دقت وضعیت هر بازیکن را بررسی می کنیم و اگر کسی پروتکل های بهداشتی ما را رعایت نکند قطعا از تیم خط می خورد. اتفاقی که برای مدیسون رخ داد می تواند برای هر کسی رخ دهد که قوانین را رعایت نکند.

تیم ملی انگلیس با کسب مقام اول در گروه مقدماتی A به یورو راه یافت. انگلیس از ۲۴ امتیاز ممکن ۲۱ امتیاز در بازی با جمهوری چک ، کوزوو ، بلغارستان و مونته نگرو کسب کرد و اکنون حتی یکی از تیم های مدعی قهرمانی در یورو است که قرار است به میزبانی ۱۲ شهر از جمله لندن و ورزشگاه ومبلی برگزار شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها