رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542958

جزییات حادثه در خوابگاه دختران سعادت آباد !

ساعت 24- 57 دختر دانشجو در خوابگاه دانشجویی در سعادت آباد گرفتار آتش شدند.

سید جلال ملکی با اعلام خبر دودگرفتگی در یک خوابگاه بانوان در شمال غرب تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:32 امشب (28 فروردین) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان تجمعی در منطقه سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران افزود: با توجه به نزدیک بودن یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه، نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان یک دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان پنج‌طبقه 10واحدی بود که هر طبقه آن به بخشهای کوچک‌تر تقسیم شده بود.

دودگرفتگی خوابگاه دخترانه

ملکی ادامه داد: محل حادثه یک خوابگاه خصوصی و مخصوص بانوان بود؛ در طبقه منفی‌یک (موتورخانه) کُندسوزی روی داده و باعث دودگرفتگی در ساختمان شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: آتش‌نشانان همزمان با تخلیه دود و ایمن‌سازی، بیش از 50 نفر از بانوانی را که در ساختمان حضور داشتند، برای اطمینان از بروز مشکل، به خارج از ساختمان هدایت کردند که این افراد بعد از تخلیه دود و ایمن‌سازی، مجدداً به ساختمان بازگشتند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به‌جای نگذاشت، گفت: در نهایت عملیات در ساعت 21:11 به پایان رسید و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها