رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 551795

مصطفوی: این وضعیت در شان باشگاه استقلال نیست/ امیدوارم شرایط تحمیلی به نتایج تیم سرایت‌ نکند

ساعت24-مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید دو تیم استقلال و پدیده شناخت خوبی از هم دارند.

صالح مصطفوی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی استقلال و پدیده اظهار کرد: این بازی عقب افتاده است و هر دو تیم شناخت خوبی به هم دارند. ما در ۲۰ روز گذشته با توجه به این که باید روند آماده‌سازی خود را طی می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاد و صحبت‌هایی که برای شرایط باشگاه شد، به مذاق آقایان خوش نیامده است.

او ادامه داد: ما به قول فرهاد مجیدی در شرایط آچمز قرار داریم. حرفی از مشکلات بزنیم، مدیران به فکر نیستند. اگر به هوادار این مشکلات را منتقل کنیم، باز هم توسط دوست و دشمن مورد واکنش قرار می‌گیریم. واقعا این وضعیت در شان باشگاه استقلال نیست و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم با توجه به تمام مشکلات تمرکز کنیم که یک عملکرد در شان باشگاه داشته باشیم. بازیکنان در شرایط بدی هستند. من خودم را جای حسین مرادمند می‌گذارم نمی‌دانم چطور باید او خودش را با این حاشیه‌ها برای بازی آماده کند.

مصطفوی افزود: امیدوارم یک فکر اساسی برای استقلال شود و برای نام بزرگ استقلال یک اقدامی صورت بگیرد و ما در رقابت با تیم‌های نیمه پایین جدول از شرایط برابری برخوردار باشیم.

وی درباره کادر فنی تیم پدیده گفت: پیشکسوتان باشگاه استقلال در تیم پدیده هستند. من احترام ویژه‌ای برای آن‌ها قائل هستم و آن‌ها شناخت خوبی از ما دارند و ما هم در حد توان خود شناخت لازم را به دست آورده‌ایم و امیدوارم با وجود مسائل حاشیه‌ای فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

مربی استقلال درباره منتقل نشدن قاسمی‌نژاد به جمع آبی‌پوشان گفت: بارها درباره این مساله صحبت شده است و باشگاه ما موفق نشد این بازیکن را جذب کند. پدیده بازیکنان خوبی دارد و قاسمی‌نژاد مورد تایید ما بود و امیدوارم در بازی پیش‌رو بازی خوبی را ببینیم.

او در پایان درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: شیخ دیاباته هنوز ویزایش فراهم نشده است. او تا ترکیه با خانواده‌اش آمد اما موفق نشد به ایران بیاید. میلیچ هم مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد. فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، داریوش شجاعیان، مصدوم هستند. چند بازیکن امید به جمع تمرینات ما اضافه شدند و می‌خواهیم با اضافه شدن بازیکن از رده امید و جوانان با نفرات کامل به بازی برسیم. امیدوارم این شرایطی که به باشگاه استقلال تحمیل شده است، به نتایج تیم سرایت‌ نکند تا کسانی این شرایط را به استقلال تحمیل کردند به هدف‌شان نرسند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها