رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 554164

بهترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو

رپورتاژتبلیغی/به دلیل وظایف زیاد و حساس، ایسیو به کامپیوتر ماشین نیز شهرت پیدا کرده است. اهمیت این قطعه در خودرو به اندازه ای است که در صورت بروز هر گونه مشکل برای آن، خودرو نیز دچار اختلال در عملکرد می شود. افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ecu ، یک مهارت فنی و تخصصی را کسب کرده و فرصت های شغلی بیشتری در بازار پیدا کنند.

خبر
style="text-align:justify">به دلیل وظایف زیاد و حساس، ایسیو به کامپیوتر ماشین نیز شهرت پیدا کرده است. اهمیت این قطعه در خودرو به اندازه ای است که در صورت بروز هر گونه مشکل برای آن، خودرو نیز دچار اختلال در عملکرد می شود. افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ecu ، یک مهارت فنی و تخصصی را کسب کرده و فرصت های شغلی بیشتری در بازار پیدا کنند.

ایسیو دستگاه کوچکی ست که به منظور کنترل عملی خاص در خودرو به کار رفته است. وسایل نقلیه امروزی ممکن است شامل صد یا حتی تعداد بیشتری ecu باشند که برای کنترل دامنه ای از اعمال ضروری گرفته (مانند موتور و سیستم فرمان) تا موارد ساده تر(شامل شیشه های برقی، صندلی ها و HVAC)، همچنین موارد امنیتی و دسترسی( مانند درب ها و قفل ها و ورود بدون کلید) به کار برده می شوند.

آموزش تعمیرات ecu

آموزش تعمیرات ایسیو

یک ecu شامل یک تراشه اختصاصی ست که نرم افزار خود را فعال کرده و برای کار کردن به اتصالات برق و دیتا نیاز دارد. ایسیو با توجه به عملکرد خود، از قسمت های مختلف خودرو ورودی دریافت می کند.

مثلا ایسیو قفل درب، زمانی که شخصی دکمه قفل درب را فشار می دهد، ورودی را از این بخش دریافت می کند. ecu ترمز اضطراری، ورودی از قسمت رادارهای جلو دریافت می کند و تشخیص می دهد که ماشین به زودی به مانعی نزدیک می شود. علاقمندان این رشته در دوره آموزش تعمیرات ایسیو این آموزش ها را فرا میگیرند.

ecu به دلایل مختلف، مانند سیم کشی برق، ممکن خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. به عنوان مثال ، واحد کنترل موتور ممکن است به شما بگوید که DPF مسدود شده است ، در حالی که، ممکن است DPF کاملاً جدید باشد و احتمال اینکه مسدود باشد ، بسیار کم است.

مکانیک با تست ایسیو متوجه می شود که مشکل از کجاست. اگر سنسورها و سیم کشی ها مشکلی نداشته باشند، نیاز به اقداماتی برای تعمیر خود ecu می باشد.آموزش تعمیرات ایسیو، از مهمترین و تخصصی ترین دوره های آموزشی در زمینه خودرو می باشد. بسیاری از افراد برای شرکت در دوره ها اقدام می کنند. چرا که با دانستن این مهارت، می توانند پیچیده ترین مشکلات خودرو را حل کرده و مشتری های خود را راضی نگه دارند.

آموزشگاه تعمیرات ایسیو فنی حرفه ای

شاید برایتان سوال باشد که در کجا می توانید این مهارت تخصصی را به صورت حرفه ای فرا بگیرید. باید گفت تعداد زیادی از آموزشگاه ها در سطح ایران هستند که بنا به اهمیت این موضوع، دوره آموزش تعمیرات ایسیو را برگزار می کنند، با این حال بسیار مهم است برای شرکت در این دوره، بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

فنی پایتخت ، آموزشگاهی ست که با دنباله روی از اهداف ارزشمند سازمان فنی و حرفه ای کشور، جهت پرورش نیروی کار متخصص و اشتغال زایی در سطح جامعه، برنامه ریزی های هدفمندی دارد و به برگزاری دوره های مختلف آموزشی از جمله تعمیرات ecu و آموزش برق خودرو و مکانیک مشغول است. شما می توانید در دوره تعمیرات ایسیو این آموزشگاه ، صفر تا صد اطلاعات ضروری در این زمینه را، از اساتید با تجربه دریافت کنید.

هدف از این دوره ها، آماده کردن افراد متقاضی برای فرصت های شغلی است که در بازار کار این حرفه موجود هستند و به نیروهایی با این مهارت نیاز دارند. این آموزشگاه به رهبری کادر مدیریتی و اداری مجرب و پرتلاش، بهترین فضای آموزشی جهت برگزاری دوره ها را فراهم کرده است. علاوه بر آموزش های تئوری ، کارگاه هایی در دستور کار آموزشگاه قرار گرفته شده است که به کارآموز فرصت تجربه کارهای عملی داده می شود.

آموزش تعمیرات ایسیو

این اقدامی بسیار با ارزش برای تثبیت هر چه بیشتر آموزه هاست. در پایان دوره آموزش تعمیرات ایسیو، آموزشگاه مدرک فنی و حرفه ای به افرادی که دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، اهدا می کند. تمام این موارد، دلایلی برای اثبات ادعایی ست که آموزشگاه در مورد کیفیت بالای کلاس های آموزشی خود داشته و دارد.

بازار کار تعمیرات ecu

با پیشرفت تولیدات خودرو در سال های اخیر، بازار کار تمامی مشاغل مرتبط در این زمینه، بسیار رونق گرفته است. اگر در سطح شهر چرخی بزنید، مناطق و خیابان های زیادی را خواهید دید که محل تجمع مکانیکی ها و تعمیرگاه های مختلف است. این مشاغل به خاطر زیاد شدن تعداد خودرو ها و مصرف روزانه آن ها در زندگی، هیچوقت اشباع نشده و همیشه جایی برای فعالیت شما وجود دارد.

ایسیو(ecu) از قطعات مهم و حیاتی در اتومبیل هاست. برای عیب یابی و تعمیرات این قطعه، نیاز به مهارت و تخصص است، و این کار از عهده افراد تازه کار و صاحبان خودرو که هیچ اطلاعی از نحوه کارکرد آن ندارند، بر نمی آید.

افراد در صورت بروز مشکل در این قطعه، ترجیح می دهند تا تعمیراتی روی آن صورت بگیرد و اگر راه دیگری برایشان باقی نماند، پلن تعویض ecu را عملی کنند. در نتیجه، جامعه به شدت به تعمیرکاران ایسیو نیاز دارد و با توجه به تعداد ناکافی افراد متخصص در این رشته، می توان گفت ، بازارکار پرسود و آینده شغلی روشنی برای حرفه تعمیرات ایسیو در ایران وجود دارد.

ابزارهای مورد نیاز تعمیرات ecu

برای انجام هر گونه تعمیراتی، به ابزار کار مخصوص آن کار نیاز است. یکی از مواردی که در دوره آموزش تعمیرات ایسیو مطرح می شود، ابزار کاری ست که یک تعمیرکار ecu لازم است آن ها را بشناسد و نحوه کار کردن با آن ها را یاد بگیرد. برخی از ابزار تخصصی این حرفه عبارتند از:

دستگاه دیاگ: این دستگاه برای تشخیص عیب ها و خطاها در خودرو، بدون نیاز به باز کردن بخش خاصی از آن است. با اتصال دستگاه دیاگ به ایسیو، خطای ایجاد شده در سایر قطعات قابل شناسایی خواهد بود.

پروگرمر: پروگرومر یا برنامه ریز، برای برنامه ریزی آی سی های ecu و برنامه های مختلف دیگر، توسط تعمیرکار ایسیو، به کار برده می شود و بسیار ابزار مهمی در این رشته است.

هویه و هیتر: از جمله ابزارهای پرکاربرد برای تعمیرکارای ecu ، این دو وسیله هستند. برای انجام انواع عملیات روی بردهای الکترونیکی و اتصال و لحیم کاری آن ها، از هویه و هیتر استفاده می شود.

با توجه به اینکه نصب و جدا کردن ایسیو در خودرو، کاری زمانبر و البته دشوار است، بعد از پایان تعمیرات، با استفاده از تستر ecu ، که محیط و شرایط خودرو را شبیه سازی می کند، ایسیو تست شده و بعد از حصول اطمینان از سلامت آن، قطعه را به ماشین وصل می کنند.

ابزار دیگری نیز وجود دارند که هرچند به صورت اختصاصی برای تعمیرات ecu ساخته نشده اند، اما کاربردهای مهم زیادی دارند. مانند تستر سیم کشی که برای تست کردن صحت یا عدم صحت سیم کشی خودرو و سنسورهای متصل به ایسیو، استفاده می گردد، یا دستگاهی مانند دستگاه انژکتور شور، که برای تمیزکاری و جرم گیری انژکتور و سوزن های آن به کار برده می شود.

آموزشگاه فنی پایتخت بزرگترین مرکز تخصصی آموزشهای الکترونیک ، تعمیرات و مکانیک در تهران است که دوره آموزش تعمیرات ایسیو را در بصورت تخصصی و عملی در بالاترین کیفیت، برای علاقه مندان و متقاضیان برگزار می کند. برای کسب مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با شماره های 02166577385 و 02166577386 تماس بگیرید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها