رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 557937

بدرلو: نکونام میخواهد توانایی خود را نشان بدهد/ استقلالیها دوست ندارند داور در نتیجه تاثیر بگذارد

ساعت 24-بازیکن اسبق فولاد گفت: جواد نکونام برای نشان دادن توانایی‌ مربیگری‌اش به استقلال، در فینال جام حذفی انگیزه زیادی دارد.

html>

مهدی بدرلو ، درباره فینال جام حذفی بین استقلال و فولاد اظهار داشت: برای هر دو تیم بازی سختی است. البته فولاد در لیگ برتر برخلاف استقلال سهمیه آسیایی کسب نکرده و به همین دلیل برای این دیدار استرس بیشتری دارد و با برنامه در آن شرکت می‌کند. در لیگ قهرمانان هم دیدیم فولاد تک‌بازی ها را خیلی خوب مدیریت کرده و به قول معروف درمی‌آورد. طبق تاکتیکی که نکونام در نظر می‌گیرد، فولاد با فشار از جلو یا با تجمع در خط دفاعی و استفاده از ضد حمله بازی می‌کند. قطعا شانس خوبی هم برای موفقیت دارد.

وی درباره انگیزه‌های جواد نکونام و شاگردانش مقابل استقلال توضیح داد: نکونام مربی بزرگی است و با توجه به سابقه سال‌ها بازی در لالیگا، امضای خود را در بازی‌های فولاد حک کرده و بازیکنانش تمام تاکتیک‌های مدنظر وی را پیاده می‌کنند. نفراتی با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس همیشه دوست دارند به عنوان مربی هم در این تیم‌ها فعالیت کنند. نکونام برای نشان دادن توانایی‌های خودش در مربیگری به استقلال، انگیزه و انرژی فوق‌العاده‌ای برای کسب اولین قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیا دارد.

بازیکن اسبق فولاد در خصوص اینکه طرفداران تیم فولاد تا حدی نگران داوری فینال جام حذفی هستند، گفت: همه مردم این مسابقه را دیده و در مورد تمام مسائل آن قضاوت می‌کنند. حتی استقلالی‌ها هم دوست ندارند داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. داوری بی‌طرف خواهد بود و جای نگرانی نیست. همه چیز بین دو تیم و در زمین مشخص می‌شود. البته تا وقتی VAR به فوتبال کشورمان نیاید، همیشه مشکلات، اعتراض‌ها و اشتباهات سهوی داوری وجود دارد و اگر تصمیم های 50-50 به سود تیمی اعلام شود، تیم دیگر اعتراض می‌کند. فرهاد مجیدی هم قبل از 5-4 بازی پایانی استقلال مدام به داوری اعتراض داشت.

بدرلو در مورد پیش‌بینی اش از نتیجه این مسابقه گفت: دوست دارم فولاد برنده شود و نتیجه را هم دو بر یک به سود این تیم پیش‌ بینی می‌کنم. خوزستان استان محرومی است و مردم آن تیم فولاد را دوست دارند. قطعا بازیکنان تیم در این وضعیت کرونایی و بی آبی خوزستان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با کسب قهرمانی مردم این شهر را خوشحال کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها