رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 558172

نقشه کثیف ریحانه پارسا فاش شد؟ / او به ایرانی ها رحم نمی کند ! + عکس

ساعت 24-ریحانه پارسا بازیگر زن جوان دهه هفتادی بعد از نقش آفرینی در سریال پدر شبکه دو سیما به شهرت زیادی دست یافت و بعد از آن با مهاجرت کردن از ایران و کشف حجاب مشهورتر شد.

html>

ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد. پدرریحانه پارسا شغل آزاد دارد. ریحانه پارسا داری 2 خواهر کوچک تر از خودش است. ریحانه پارسا مدرک دیپلم دارد. در ادامه بیشتر از ریحانه پارسا بخوانید.

ریحانه پارسا

او همچنین مرزی برای خود قائل نشد و به سمت برهنه شدن پیش رفته و کار به جایی رسیده که طرفداران میلیونی در اینستاگرام دارد.

ریحانه پارسا هر روز حاشیه ای جدید ایجاد می کند و بدن خود را به نمایش می گذارد اما دلیل اصلی آن چیست ؟

ریحانه پارسا ویدیوهای کوتاه از حالت برهنه خود در استوری قرار می دهد که کاربران ایرانی برای مشاهده کامل آن باید به یوتیوب او بروند و کسب درامد از اینجا آغاز می شود.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از اشتیاق کاربران اینستاگرام برای مشاهده بدن او سوء استفاده کرده و درامد دلاری دارد.

یوتیوب در ازای هر مشاهده ای که توسط کاربران ایرانی از ویدیوهای برهنه ریحانه پارسا صورت می گیرد به دلار به او سهم می دهد.

پس فکر نکنید ریحانه پارسا برای آزادی یا هرچیز دیگری دست به این کارها می زند، بحث پول است آن هم دلار.

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است. وی از سال ۱۳۹۷ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی گشت ارشاد، کوسه و سریال پدر نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر سال ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی ازدواج کرده بود اما در کمتر از یک سال از هم جدا شدند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها