رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566294

با گواهی کمیته حَکَمیت وزارت ورزش؛

فسخ قرارداد استقلال با کارگزار این باشگاه

ساعت24-با اعلام باشگاه استقلال، فسخ قرارداد همکاری از طرف این باشگاه به کارگزار ابلاغ شد.

html>

به نقل از باشگاه استقلال، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره وضعیت فسخ قرارداد با کارگزار این باشگاه اظهار کرد: در ابتدای هفته گذشته درخواست فسخ یک‌طرفه را به دلیل عدم انجام تعهدات توسط شرکت های‌وب به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارایه کردیم که کمیته محترم به طرفین ابلاغ نمود و چهارشنبه هفته گذشته ساعت ۱۷:۳۰ برای استماع اظهارات و بررسی اسناد تعیین شد.


او ادامه داد: اما شرکت مذکور از ارسال اسناد خودداری کرد و در ساعت ۱۷:۲۳ دقیقه (هفت دقیقه قبل از شروع جلسه) طی یک نمابر به وزارت ورزش و جوانان اعلام نمود که مدیرعامل شرکت های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت درجلسه نیستند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کمیته مذکور مجددا برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت نمود که این بار هر دو طرف شرکت کردند و در جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید، طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد. از این رو بدوا و همین امروز فسخ قرارداد از ناحیه استقلال به های‌وب اعلام و متعاقبا نسبت به انعقاد قرارداد با کارگزار جدید اقدام خواهد شد.

سمیعی در پایان گفت: فسخ یکطرفه قرارداد به معنای عدول، گذشت یا انصراف شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران از مطالبه تتمه قدر السهم خود از قرارداد همکاری سابق فیمابین نبوده و استقلال حق مراجعه به مراجع صالحه قضایی جهت مطالبه تتمه قدر السهم، برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها