رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566474

اعلام آخرین وضعیت محدودیت تردد کرونایی و شبانه

ساعت24-جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

html>

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها با توجه به وضعیت کرونایی حال حاضر اظهار داشت: طبق آخرین آمار منتشر شده، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: طبق آخرین وضعیت رنگ‌های کرونایی کشور که وزارت بهداشت در قالب نرم افزار ماسک اعلام کرده است هم اکنون شهرستان‌های اشنویه، بوکان،پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی، استهبان در فارس، سنندج در کردستان، پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب در کرمانشاه در وضعیت قرمز هستند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

سردار حسینی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها جریمه یک میلیون تومانی شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی شهر نارنجی را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها با شرایط قرمز، نارنجی، آبی و زرد کرونایی به قوت خود باقی است و تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح ممنوع بوده و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی گفت: ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا و دوربین‌های هوشمند جاده‌ای تردد غیرمجاز رانندگان را ثبت، اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که اصرار به تردد در جاده‌ها دارند باید از طریق فرمانداری‌ مجوز تردد دریافت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها