رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570754

با کاپیتان سابق آبی‌ها درباره مجیدی و تیمش؛

دوست داریم استقلال هجومی تر باشد

ساعت 24 -استقلال هنوز به سر و شکل دلخواه فرهاد مجیدی نرسیده است.

html>

محسن یوسفی 5 فصل در استقلال بازی کرد. او جزو بازیکنان بی حاشیه بود و در زمین تلاش زیادی می کرد. یوسفی حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال رسید. این بازیکن درباره آخرین وضعیت آبی ها گفت و گویی با خبرآنلاین داشت.

امتیازاتی که از دست رفت

استقلال به لحاظ امتیازی و شرایطی که در جدول لیگ دارد، قابل دفاع است ولی در سه بازی امتیازاتی از دست داد. به ویژه در دیدار با فجر که تا ثانیه های آخر بازی هم برنده بود. در آن مسابقه خارج از خانه مقابل فجری که خیلی شرایط خوبی نداشت، استقلال باید برنده می شد. تیم فرهاد مجیدی اگر می خواهد به قهرمانی برسد باید بازی های این چنینی را ببرد. دیدید که سپاهان موفق شد در شیراز فجر را ببرد. در دو بازی مقابل نساجی و گل گهر هم تیم مساوی کرد. البته بازی گل گهر سخت و خارج از خانه بود و تیم مجیدی می توانست حتی برنده باشد. به لحاظ شکل و شمایل بازی توقع از استقلال زیاد است. ما دوست داریم تیم هجومی تر و با برنامه تر بازی کند. امیدوارم فرهاد مجیدی هم به این هدف برسد.

سخت است

فرهاد مجیدی در یکی دو سال گذشته تغییر و تحولات خوبی در استقلال ایجاد کرده است. در یکسری از بازی های حساس همراه با تیم برنده بود. تیم او همیشه شکل یک تیم مدعی را داشته. منتهی کار در باشگاههای مثل استقلال و پرسپولیس سخت است. به دلیل توقعات بالا زمانی انتظارات برآورده می شود که مربی بتواند به قهرمانی برسد. هنوز این اتفاق برای فرهاد مجیدی رخ نداده ولی او رابطه خوبی با بازیکنان دارد و سعی کرده بهترین بازی را از آنها بگیرد. همواره از بازیکنان هم دفاع می کند که این کار خوبی است.

توقع قهرمانی از استقلال

توقع هواداران استقلال صد در صد قهرمانی است. استقلال در چند سال گذشته با یکسری مشکلات به خاطر تغییر و تحولات زیاد روبرو بوده است. دیگر می دانید در باشگاهی مثل استقلال حتی اگر تیم قهرمان شود، فصل بعد دوباره توقع هواداران قهرمانی است. منتظریم ببینم در پایان فصل چه می شود و انشالله هر اتفاقی می افتد باعث خوشحالی هواداران شود.

اگر استقلالی شرایط دفاعی‌اش را بهتر کند...

دربی؟ همیشه این بازی اهمیت زیادی برای هواداران داشته. اتفاقاتی که در این مسابقه رخ می دهد جدا از شرایط جدول و وضعیت دو تیم است. اگر بتوانید دربی را ببرید یکسری از مشکلات شما خود به خود حل می شود. هم پرسپولیس و هم استقلال هنوز به شکل مورد نظر نرسیده اند و در تلاش هستند. به نظرم یک بازی حساس و جذاب در پیش است. فقط امیدوارم این حساسیت باعث نشود کیفیت فنی بازی افت کند. استقلال اگر بتواند شرایط دفاعی اش را بهتر کند می تواند برنده بازی باشد.

ماجرای خارجی های استقلال

دو بازیکن خارجی استقلال مقل گل گهر بازی نکردند. سازمان لیگ یکسری قوانین و مقرارت برای بازی ها وضع می کند. همه هم باید تابعیت کنند ولی متاسفانه بعضی قوانین درست اجرا نمی شود و یک دفعه قبل از بازی می گویند فلان بازیکنان نباید بازی کنند. به نظر من اگر قانون هست، باید از اول مسابقات اجرا شود نه اینکه چند هفته لیگ برگزار شود و بعد در آستانه بازی استقلال چنین اتفاقی رخ دهد. سازمان لیگ باید در تصمیماتش دقت بیشتری کند. چه خوب است که قانون اجرا شود ولی یک ساعت قبل از بازی وقتی چنین کاری می کنید، تمرکز مربی به هم می ریزد. او کلی کار کرده و نقشه داشته ولی یک دفعه می گویند از دو بازیکن فیکست نمی توانی استفاده کنی. چنین تصمیماتی عواقب بدی برای یک تیم دارد. البته اینطور که در اخبار خواندم مشکل حل شده و می توانند در بازی صنعت به میدان بروند.

غیبت در مراسم پیشکسوتان

در مراسم پیشکسوتان استقلال من دعوت نبودم. کسی به من زنگ نزد. انشالله از اینطور مراسم ها بیشتر باشد و پیشکسوتان در کنار مجموعه باشگاه برای یکدلی و موفقیت تیم تلاش کنند.

فعالیت در مازندران

من همیشه افتخار می کنم که پیشکسوت استقلال هستم. سال هایی که برای این باشگاه بازی کردم، برایم ماندگار است. این روزها هم در مازندران، شهرستان نور هستم. با کمک دوستانم فعالیت فوتبالی می کنم. مدرسه فوتبال دارم. خدا را شکر شرایط خوب است و امیدوارم بتوانم فوتبالیست های خوبی از این استان که استعداد زیادی دارد به فوتبال کشور معرفی کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها