رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570827

هزینه میلیاردیِ اقامت مذاکره‌کنندگان ایران در وین

ساعت24- دلیل حضور این چهل نفر در وین مشخص نیست. البته برخی‌ها این حضور را نشان دهنده عزم ایران برای رسیدن به توافق خوب در کوتاهترین زمان می‌دانند، در این بین تعدادی که افق چندان روشنی را برای این مذاکرات و حصول توافق، حداقل تا قبل از پایان سال میلادی متصور نیستند از این گستردگی تیم مذاکره کننده انتقاد کردند.

html>

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و انتظار قرار است از فردا دوشنبه، ۸ آذر/ ۲۹ نوامبر دور هفتم مذاکرات وین بین ایران، اعضای ۱+۴ و همچنین ایالات متحده آمریکا بر سر احیای برجام و لغو تحریم‌ها برگزار شود.

استفانی لچین‌استین خبرنگار شاغل در کشور اتریش، در صفحه توییتر خود از سفر هیئت ۴۰ نفره از ایران برای حضور در مذاکرات وین خبر داد.

دلیل حضور این چهل نفر در وین مشخص نیست. البته برخی‌ها این حضور را نشان دهنده عزم ایران برای رسیدن به توافق خوب در کوتاهترین زمان می‌دانند، در این بین تعدادی که افق چندان روشنی را برای این مذاکرات و حصول توافق، حداقل تا قبل از پایان سال میلادی متصور نیستند از این گستردگی تیم مذاکره کننده انتقاد کردند.

کاربر توئیتری در این باره نوشت:

‏هزینه متوسط هر اتاق در هتل کوبرگ ‎وین ۱۵۵۰ یورو است. تیم ۴۰ نفره‌ی مذاکره کنندگان ایرانی دستکم باید ۲۰ اتاق رزرو کرده باشند که هزینه اش حدود ۳۰ هزار یورو تنها برای ‎یک‌شب اقامت در این هتل است. با فرض یوروی ۳۳ هزار تومانی هزینه هرشب اقامت این تیم در هتل ‎یک‌میلیارد تومان می‌شود.

هزینه میلیاردیِ اقامت مذاکره‌کنندگان ایران در وین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها