رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 582006

آموزش راه اندازی IPTV در تلویزیون

ساعت۲۴-برای دیدن شبکه های تلویزیونی می توانید بدون داشتن گیزنده های دیجیتال از با خرید IPTV و از طریق اینترنت به مشاهده کانال های تلویزیونی بپردازید . در صورتی که تلویزیون هوشمند از نوع WEBOS یا دارای سیستم عامل ANDROID TV دارید می توانید با نصب برنامه اکانت آیپی تیوی خود را به راحتی بر روی تلویزیون خود راه اندازی کنید .

image-20220410122407-1.png
html>

برای دیدن شبکه های تلویزیونی می توانید بدون داشتن گیزنده های دیجیتال از با خرید IPTV و از طریق اینترنت به مشاهده کانال های تلویزیونی بپردازید . در صورتی که تلویزیون هوشمند از نوع WEBOS یا دارای سیستم عامل ANDROID TV دارید می توانید با نصب برنامه اکانت آیپی تیوی خود را به راحتی بر روی تلویزیون خود راه اندازی کنید .

در ادامه به معرفی برنامه ها و نحوه راه اندازی IPTV درتلویزیون می پردازیم .

ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که برخی از این برنامه ها رایگان و برخی نیاز به لایسنس دارند که می توانید از طریق سایت SIBIPTV اقدام به تهیه لایسنس این برنامه ها کنید .

برنامه های IPTV تلویزیون دارای سیستم عامل WEBOS

1. برنامه SMART IPTV

2. برنامه IPTV SMARTERS PRO

3. برنامه SS IPTV

معرفی برنامه SMART IPTV و نحوه راه اندازی

آموزش راه اندازی IPTV در تلویزیون

برنامه SMART IPTV یکی از نرم افزار های پولی است که برروی تلویزیون های هوشمند LG قابل استفاده است . ابن نرم افزار محیط کاربری جذابی دارد و کار با آن بسیار راحت است. اپ استور سامسونگ متاسفانه این نرم افزار را پشتیبانی نمی کند .

نحوه استفاده از برنامه SMART IPTV

بعد از نصب برنامه SMART IPTV به سایت siptv.eu/mylist مراجعه کنید و لینک خود را در بخش url لینک M3U اکانت و در بخش mac ادرس نیز مک ادرس خود را قرار دهید . گزینه SEND را بزنید . مراحل نصب به همین سادگی است. حال وارد تلویزیون شوید و برنامه را یک بار ببندید و مجدد باز کنید . پلی لیست شما شروع به بارگزاری می شود.

معرفی برنامه IPTV SMARTERS PRO و نحوه راه اندازی

آموزش راه اندازی IPTV در تلویزیون

این برنامه برای انواع سیستم عامل ها قابل استفاده است. از جمله سیستم عامل Webos برای تلویزیون های الجی و سامسونگ . یکی از مزایای این برنامه قابلیت دسته بندی و نصب آسان ان است. این برنامه رایگان است و نیازی به خرید لایسنس نخواهید داشت.

برای نصب اکانت IPTV در این برنامه کافی است مشخصات را به صورت تفکیک شده فقط یکبار وارد کنید و وارد برنامه شوید . مشخصات تفکیک شده به این صورت است :

USERNAME

PASSWORD

URL : PORT

بعد از نصب صفحه ای برای شما بارگذاری می شود که سامل سه بخش LIVE SERIES MOVIES است . در هر بخش می توانید محتوای شبکه زنده یا فیلم و سریال مورد نظر خود را شناسایی کنید .

معرفی برنامه SS IPTV و نحوه راه اندازی

برنامه SS IPTV بر روی تلویزیون های هوشمند الجی و سامسونگ در دسترس است . این برنامه رایگان بوده و نیازی به تهیه لایسنس نخواهید داشت .

برای نصب این برنامه بعد از نصب وارد بخش تنظیمات برنامه شوید . گزینه GET CODE را زده و کد دریافتی را در سایت مربوط به برنامه وارد کنید . سپس پلی لیست M3U را وارد کنید و نامی را برای ان انتخاب و ذخیره کنید . سپس وارد برنامه شوید و ریلود کنید . در صورت نیاز به نصب توسط تیم سیب آیپی تیوی می توانید به سایت SIBIPTV مراجعه کنید .

معرفی برنامه BAY IPTV و نحوه راه اندازی

برنامه BAY IPTV قابل نصب بر روی تلویزیون هوشمند الجی و سامسونگ بوده و 7 روز به صورت رایگان قابل استفاده است که بعد از اتمام لایسنس می توانید از طریق سایت SIBIPTV اقدام به تمدید کنید .

برای استفاده از این برنامه باید به سایت آن مراجعه کنید و لینک M3U اکانت خود را بارگزاری کنید . بعد از بارگذاری به برنامه برگردید و یک بار برنامه را بسته و مجدد باز کنید . برای کسب آموزش کامل نصب می توانید به سایت سیب آیپی تیوی مراجعه و به صورت تصویری نحوه نصب را مشاهده کنید .

معرفی برنامه SET IPTV و نحوه نصب

این برنامه دارای محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده از ان بسیار لذت بخش است . استفاده از برنامه Set iptv به مدت هفت روز رایگان بوده و بعد از ان باید لایسنس را از طریق سایت سیب آیپی تیوی تمدید کنید . برای استفاده از این برنامه باید لینک m3u خریداری شده اکانت آیپی تیوی خود را در سایت مربوطه وارد کنید و بعد برنامه را یک بار ببندید و مجدد باز کنید . همچنین می توانید برای دیدن آموزش تصویری نحوه نصب به سایت سیب آیپی تیوی مراجعه کنید و با نصب سریع وآسان اشنا شوید .

نحوه تست کیفیت نرم افزار IPTV :

برای بررسی کیفیت پخش هر کدام از نرم افزار های فوق بهتر است ابتدا عملکرد آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید . برای این کار کافی است با تهیه تست رایگان IPTV و نصب آن بر روی نرم افزار مورد نظر با امکانات آن آشنا شوید و در صورتی که از عملکرد آن رضایت داشتید نسبت به تهیه لایسنس مادام العمر آن اقدام کنید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها