رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 584312

بازیکن ایرانی یک باشگاه هندی را محکوم کرد!

ساعت۲۴-تسنیم نوشت: امید سینگ توانست با وکلای ایرانی در پرونده شکایت از یک باشگاه هندی که به CAS اعتراض کرده بود، این باشگاه را به پرداخت مطالباتش محکوم کند.

html>

در پی بروز اختلاف بین امید سینگ، بازیکن فعلی آلومینیوم و سابق نساجی با یک باشگاه فوتبال در کشور هند، روزبه وثوق احمدی و امیرارسلان اسکندری به وکالت از این بازیکن، درخواستی را نزد اتاق حل اختلاف فیفا (DRC) علیه آن باشگاه هندی مطرح کردند.

پس از انجام رسیدگی در اتاق حل اختلاف فدراسیون جهانی فوتبال (DRC)، شکایت مطرح شده مورد پذیرش قرار گرفت و باشگاه هندی به پرداخت مبلغی تقریباً معادل تمام قرارداد ۲ ساله این بازیکن محکوم شد. با این حال پس از ابلاغ رأی صادر شده از سوی فیفا، باشگاه هندی درخواست تجدیدنظرخواهی خود را نزد دیوان داوری ورزش (CAS) در لوزان سوئیس مطرح کرد.

با انجام مراحل و تشریفات رسیدگی در CAS و پس از ابلاغ تجدیدنظرخواهی باشگاه هندی و ارسال لایحه دفاعیه، جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور وکلا و شهود طرفین برگذار شد و نهایتاً دیوان داوری ورزش طی رأی مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ضمن رد تجدیدنظرخواهی و عدم پذیرش ادعاهای باشگاه هندی، حکم به محکومیت آن باشگاه به پرداخت دستمزد قرارداد ۲ ساله سینگ داد و رأی مربوطه را اعلام کرد.

در رأی صادر شده از سوی CAS، باشگاه هندی علاوه بر محکومیت بابت دستمزد ۲ ساله‌ی بازیکن، به پرداخت تمام هزینه‌های رسیدگی و نیز مبلغی بابت خسارت دادرسی نیز محکوم گردیده است. شروع رسیدگی به این پرونده نزد اتاق حل اختلاف فیفا از دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و نهایتاً در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با صدور رأی قطعی از سوی دیوان داوری ورزش (CAS) خاتمه پیدا کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها