رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584702

هزینه ی تزریق بوتاکس در سال ۱۴۰۱

هزینه ی انجام اقدامات زیبایی چون لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، لیفت نخ و تزریق ژل به عوامل مختلفی چون موقعیت جغرافیایی کلینیک، میزان تخصص و تجربه ی پزشک و همچنین برند و نوع مواد مصرفی بستگی دارد.

h1 dir="RTL" style="text-align:right">هزینه ی تزریق بوتاکس در سال ۱۴۰۱

هزینه ی انجام اقدامات زیبایی چون لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، لیفت نخ و تزریق ژل به عوامل مختلفی چون موقعیت جغرافیایی کلینیک، میزان تخصص و تجربه ی پزشک و همچنین برند و نوع مواد مصرفی بستگی دارد. به عنوان مثال در لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف هزینه ها متفاوت می باشد.

در سایر اقدامات زیبایی نیز به همین ترتیب عوامل مختلف بر قیمت تاثیر گذار می باشد. در ادامه به بررسی موردی این عوامل در اقدامات زیبایی مختلف می پردازیم.

تاثیر برند بوتاکس بر هزینه ی تزریق بوتاکس

برند بوتاکس و میزان در تزریق بوتاکس ۲ عامل حیاتی در هزینه ی تزریق بوتاکس می باشد. در برند های مختلف بوتاکس برخی ویژگی ها و خواص چون میزان ماندگاری متفاوت می باشد، که همین عوامل باعث تغییر قیمت برند های مختلف بوتاکس می شوند. در رابطه با تزریق ژل نیز همین موارد برقرار می باشد.

تاثیر نوع دستگاه لیزر بر هزینه ی لیزر موهای زائد

پارامتر هایی چون موقعیت مکانی کلینیک، میزان تخصص و تجربه ی تکنسین های انجام لیزر، حضور یا عدم حضور پزشک متخصص در کلینیک زیبایی در هنگام لیزر، نوع دستگاه لیزر و ... همگی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیزر موهای زائد می باشد. به عنوان مثال در حال حاضر دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که استفاده از این دستگاه لیزر برای فرد عوارضی ندارد و بهترین نتیجه را نیز برای وی به ارمغان می آورد.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

نور حاصل از لیزر بدون آن که به پوست آسیبی وارد کند از پوست عبور کرده و فولیکول ‌های مو آن را جذب خواهند کرد. لیزر الکساندرایت کندلا، بدون آنکه آسیبی به بافت‌ های اطراف برساند جذب می ‌شوند. ملانین به مقدار زیاد در مو وجود دارد، بنابراین ملانین مو نقش تعیین‌کننده‌ای برای جذب لیزر دارد. هر چه موها تیره ‌تر باشد مقدار ملانین بیشتر است و تأثیر لیزر نیز افزایش می ‌یابد و هر چه موها روشن ‌تر باشد مقدار ملانین کمتراست و تأثیر لیزر نیز کاهش می ‌یابد. ملانین طول موج خاصی از نور لیزر را جذب می‌کند، نور به گرما تبدیل می‌شود و فولیکول مو را از بین می‌برد. در نتیجه موهای زائد این منطقه رشد نخواهد کرد و یا رشد آن بسیار کم می‌شود. پس می‌توان نتیجه ‌گیری کرد که نوع دستگاه و طول ‌موج دستگاه نقش بسزایی برای از بین بردن موهای زائد دارد.

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

  • سرعت تکرار بالا به معنای سریع‌تر و کوتاه‌تر بودن درمان است.
  • مؤثر برای طیف وسیعی از انواع پوست از تون سفید تا زیتونی
  • مؤثر برای موهای نازک ‌تر
  • نفوذ در عمق بیشتر
  • سریع‌ترین روش از بین بردن موهای زائد
  • پوشش دهی وسیع (بیش از ۱۸ میلی‌متر) و سرعت تکرار بالا
  • تأثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمانی
  • بدون نیاز به تعداد زیاد جلسات درمان
  • عدم دردناک بودن درمان
  • درمان سریع ناحیه ‌های بزرگ؛ برای مثال کل پشت بدن ظرف کمتر از سی دقیقه درمان می‌شود.
  • مناسب برای بیمارانی با پوست روشن تا زیتونی ‌رنگ
  • پوشش دهی ناحیه ‌های وسیعی از پوست

تاثیر نوع نخ مورد استفاده در لیفت نخ بر هزینه

در روش لیفت نخ از بخیه‌های موقتی برای ایجاد یک لیفت ظریف اما کاملا مشهود در پوست صورت استفاده می‌شود. در این روش جراح زیبایی و پزشک متخصص به جای آن که پوست شل و اضافی صورت را با جراحی بردارد، به سادگی با دوخت قسمت‌هایی از پوست، پوست را کمی می ‌کشد و به این صورت باعث لیفت آن می گردد. این امر باعث می‌شود پوست کمی به عقب کشیده شده و به همین دلیل پوست صورت لیفت و محکم می ‌شود.

چگونه نخ های مورد استفاده لیفت نخ باعث جوانسازی چهره می شوند؟

روش لیفت با نخ علاوه بر آن که روشی ایده‌آل برای لیفت پوست است، خود نخ‌ها هم از طریق دیگری باعث جوانسازی پوست می‌شوند، بدین شکل که با تحریک واکنش خودالتیامی و خود درمانی بدن باعث می‌شوند بدن و پوست صورت مقدار زیادی کلاژن به نواحی تحت درمان بفرستد. این مساله به دلیل نقش حیاتی کلاژن در فرآیند جوانسازی اهمیت دارد.

آیا لیفت نخ باعث تولید کلاژن در صورت می شود؟

کلاژن فاکتورهای رشدی که در سلامتی پوست ما موثرند را تقویت می‌کند. کلاژن علاوه بر اینکه در روند ترمیم زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد، پوست را محکم کرده، حجم و نرمی آن را زیاد می‌کند. هرچه پیرتر شویم بدنمان به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می ‌کند. این روند باعث می‌شود در حدود 70 سالگی 80٪ ضخامت پوست کاهش یافته باشد. از دست رفتن حجم و استحکام عامل مهمی در ایجاد پوست اضافی و چین و چروک است. وقتی پوست ضعیفتر شود، دیگر چندان قادر به حمایت از بافت‌های زیرین خود نیست، و در این حالت نیروی جاذبه زمین پوست را به سمت پایین کشیده و پوست کش می‌آید. هنگامی که علائم شلی پوست هنوز خفیف باشند، القاء کلاژن تازه به پوست با ضخیمتر کردن و مرطوب کردن پوست، شلی و افتادگی آن را کاهش داده و با تقویت و استحکام بخشیدن به آن از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کند.

بدن به لحاظ بیولوژیکی طوری برنامه‌ریزی شده که وقتی وجود هر نوع جسم خارجی را در لایه درم پوست احساس کند، به این شکل واکنش نشان دهد. خوشبختانه از آن جا که نخ ‌هایی که برای لیفت با نخ زیر پوست قرار داده می‌شوند بسیار کوچک اند، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. اکثر افراد پس از بهبودی پوست اطراف بخیه ‌های لیفت نخ، وجود نخ‌ها را در پوست خود احساس نمی کنند.

خدمات آژانس سئو برای افزایش مراجعین کلینیک ها

کلینیک های زیبایی به کمک انتخاب بهترین آژانس سئو فعال در ایران می توانند اموری چون طراحی سایت و سئو سایت را به این آژانس ها بسپارند و از این طریق تعداد مراجعینشان را افزایش داد. بدون شک امروزه بسیاری از افراد به دنبال پاسخ پرسش های خود در فضای گوگل هستند. همین اتفاق بهترین موقعیت برای پاسخ به پرسش های مخطبان و معرفی و برند سازی کلینیک ها به وسیله ی طراحی سابت و سئو سایت می باشد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها