رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584949

ماجرای عجیب جریمه ۳۰۰ میلیونی فدراسیون ژیمناستیک!

ساعت24-فدراسیون ژیمناستیک بابت سنوات جعلی یکی از مسوولان سابق این فدراسیون به پرداخت جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی حق بیمه محکوم شده است.

html>

به گزارش ایسنا، فدراسیون ژیمناستیک به خاطر سنوات یکی از مسوولان سابق این فدراسیون محکوم به پرداخت جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی به بیمه تامین اجتماعی شده است. این مبلغ به صورت اقساط پرداخت می‌شود که طی روزهای گذشته دومین قسط به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سوی فدراسیون ژیمناستیک پرداخت شده است.

این محکومیت در نتیجه شکایت و ادعایی است که این مقام مسوول سابق فدراسیون ژیمناستیک بابت سال‌هایی که ظاهرا مدعی اشتغال در این فدراسیون را داشته اعمال شده است. البته به گفته درویش‌زاده، رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک ادعای این فرد برای فعالیت در سال‌های ریاست او و محتشمی جعلی و غیر واقعی است.

مبلغی که این فرد از بیمه به عنوان سنوات سال‌هایی که در فدراسیون کار کرده دریافت کرده مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان بوده است. البته طبق شنیده‌ها فرد دیگری نیز از کارمندان فدراسیون با همین شرایط مبلغ ۱۴۰ میلیون بابت سنوات گرفته که هنوز برای آن از سوی بیمه اجراییه‌ایی بابت سنوات تامین اجتماعی صادر نشده است.

جعفر درویش‌زاده درباره این موضوع به ایسنا گفت: من به بازرسی وزارت ورزش مراجعه کردم. سندهایی به من نشان دادند که با مهر و امضای محتشمی و من جعل شده بود. آن اسناد کذب محض و سرقت و خیانت در امانت است. این دو نفر در زمان ریاست من و محتشمی در فدراسیون سمتی نداشتند اما آنها بدلیل دسترسی به مدارک در ارتباط با بیمه و سنوات، اسنادی را با مهر و امضای ما جعل کرده‌اند. آن اسناد سبب شده که اکنون فدراسیون از سوی بیمه بمبلغ ۳۰۰ میلیون جریمه شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها