رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591150

اکوفان بهتره یا هیربرست؟

ساعت24-امروزه برای درمان ریزش مو و تقویت موها انواع داروهای موضعی و خوراکی تولید شده است. به طور کلی انواع مولتی ویتامین های رشد مو، ویتامین ها و مواد مغذی موردنیاز مو را تامین می کنند. بدیهی است اثرگذاری مکمل های تقویت کننده و ضد ریزش مو در افرادی که دچار کمبود ویتامین هستند بیشتر مشهود خواهد بود.

html>

امروزه برای درمان ریزش مو و تقویت موها انواع داروهای موضعی و خوراکی تولید شده است. به طور کلی انواع مولتی ویتامین های رشد مو، ویتامین ها و مواد مغذی موردنیاز مو را تامین می کنند. بدیهی است اثرگذاری مکمل های تقویت کننده و ضد ریزش مو در افرادی که دچار کمبود ویتامین هستند بیشتر مشهود خواهد بود.

کسانی که به دلایل دیگری از جمله ژنتیک، استرس، تغییرات هورمونی و بیماری ها از ریزش مو رنج می برند بهتر است اول به متخصص پوست و مو مراجعه کنند تا پزشک بهترین درمان را برای ایشان تجویز کند.

در اینجا به معرفی دو مکمل تقویت مو خارجی یعنی اکوفان و هیربرست می پردازیم. هر دو مکمل اکوفان (محصول شرکت بایول بایورگا فرانسه) و هیربرست (محصول شرکت هیربرست انگلستان) از مکمل های تقویتی و ضد ریزش موی معروف و پرفروش در سراسر دنیا هستند.

قرص اکوفان یا هیربرست

قرص اکوفان

کپسول مو و ناخن اکوفان یک مکمل غذایی مفید برای موهای خشک و شکننده و دچار ریزش است که با پروتئین های گیاهی گندم و کنجد، ویتامین های غنی و مواد معدنی کمیاب فرموله شده است. ال سیستین موجود در این مکمل به طور طبیعی در ساختار کراتین (ماده اصلی تشکیل دهنده ناخن‌ها و موها) موجود است است و باعث افزایش کیفیت و رشد ناخن‌ها و مو می‌شود و در عین حال از آنها در برابر تهاجمات خارجی محافظت می‌کند.

مجموعه ویتامین های حیاتی همراه با منیزیم و زینک، فعالیت متابولیک فولیکول مو را تحریک کرده و ساختار آن را تقویت می کند. به منظور نتیجه گیری بهتر 2 قرص در روز همراه با یک لیوان آب در وعده های غذایی مصرف شود.

ویژگی ها و ترکیبات اکوفان

ویتامین ها و مواد معدنی بکار رفته در مکمل تقویت کننده مو و ناخن اکوفان به تقویت ناخن ها و موهای زبر و شکننده کمک می کند. ترکیب ویتامین های غنی شده با املاح معدنی ضروری این محصول را به عنوان یک قرص ضد ریزش مو قوی برای انواع موها تبدیل کرده است، همچنین سرشار از ویتامین های B5، B6 و B8 است که ناخن ها را تقویت می کند و درخشندگی موها را به ارمغان می آورد.

در ترکیبات این قرص علاوه بر ویتامین های گروه ب، منیزیم، زینک، سیستئین و متیونین یافت می شود.

قرص اکوفان

خواص اکوفان

با توجه به ترکیبات موجود در قرص اکوفان مصرف این قرص تقویت مو مزایای زیر را در بر خواهد داشت.

  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  • ترمیم موهای نازک، ضعیف و شکننده
  • درمان ریزش مو و افزایش رشد ناخن‌ها
  • رطوبت رسانی عمیق موهای خشک
  • سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی کمیاب
  • حاوی پروتئین‌های هیدرولیز شده گندم و کنجد

کشور سازنده: فرانسه

تعداد در بسته: 60 عدد

مناسب برای: تقویت ریشه مو، کنترل ریزش مو، افزایش رشد مو و ناخن

دوره مصرف: سه ماه

نحوه مصرف: روزی یک عدد بعد از وعده غذایی

هیربرست

هیربرست

هیربرست یکی دیگر از بهترین مکمل های خارجی ضد ریزش مو است که در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر طرفداران بسیاری دارد. یکی از اثرات مثبت هیربرست که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است، درمان قطعی ریزش مو است به طوریکه با یک دوره مصرف این مکمل توقف ریزش موها و رویش مجدد موهای ریخته شده را مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر است که مکمل های هیربرست در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. اما در ایران هیربرست مدل اورجینال که روی آن Healthy Hair Vitamin نوشته شده است موجود بوده و به فروش می رسد.

ویژگی ها و ترکیبات هیر برست

کپسول هیربرست حاوی انواع مواد موثر و تغذیه کننده پوست و مو است. بیوتین، کلاژن، ام اس ام، سلیکا، زینک، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، اسید فولیک، ویتامین B12، پانتونیک اسید و... مستقیم روی موها اثر می گذارد. همگی این مواد معدنی و ویتامین های به رشد و درخشندگی موها، استحکام موها و توقف ریزش مو کمک می کند.

خواص هیر برست

با توجه به ترکیبات موجود در قرص هیربرست مصرف این قرص ضد ریزش مو و تقویت مو مزایای زیر را در بر خواهد داشت.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تأمین ویتامین های مورد نیاز مو
  • جلوگیری از ریزش غیرطبیعی مو
  • افزایش رشد طبیعی موها
  • درخشان و براق کننده طبیعی موها

کشور سازنده: انگلستان

تعداد در بسته: 60 عدد

مناسب برای: درمان ریزش مو، رشد مو، تقویت سیستم ایمنی بدن

دوره مصرف: سه ماهه

نحوه مصرف: روزی دو عدد همراه صبحانه

اکوفان یا هیربرست کدومو بخورم؟

اثربخشی این دو مکمل بارها ارزیابی شده است؛ بنابراین با اطمینان می توان گفت که هیچ یک بر دیگری برتری خاصی ندارد. در فرمولاسیون هر دو مکمل بهترین و موثرترین مواد بکار رفته و دارای مناسب‌ترین دوز برحسب نیاز روزانه هستند.

همچنین نظرات مصرف‌کنندگان درباره هر دو مکمل بسیار مثبت و رضایت بخش است و اغلب افراد مجدد این مکمل ها را تمدید می کنند. بنابراین هم مکمل اکوفان و هم هیربرست عالی هستند و انتخاب نهایی هر یک مفید و ثمربخش می باشد.

از اینرو باید گفت تاثیرگذاری هر کدام از این مکمل ها بستگی به سیستم بدنی هر فرد و سازگاری آن با سیستم بدنی دارد. امکان دارد یک فرد از اکوفان نتیجه بهتری بگیرد و یک فرد دیگر از هیربرست.

سخن پایانی

با توجه به نکات بیان شده در این مقاله شما می توانید بسته به نیازتان قرص اکوفان یا هیربرست را انتخاب کنید. به عنوان نکته پایانی به خاطر داشته باشید که مکمل مدنظر خود را از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

فروشگاه درمارز به آدرس اینترنتی dermaroz.com یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است. فروشگاه درمارز امکان پرداخت درب منزل را برای مشتریان تهران و شهرستان فراهم کرده است تا با به راحتی و اطمینان خاطر اقدام به خرید کنند. از ویژگی های ممتاز این فروشگاه ارسال رایگان به سراسر کشور است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها