رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594929

فوری؛ پنجره استقلال بسته شد

ساعت24- به دلیل پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق استقلال،‌ پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته شد.

html>

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود به فیفا شکایت کرده بود. او ابتدا حکمی بسیار سنگین را علیه استقلال گرفت اما با اعتراض باشگاه آبی پوش پایتخت پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت.

بعد از ارائه مستندات توسط باشگاه استقلال، سرانجام وکلای باشگاه موفق شدند این رای را بشکنند و مبلغ پرداختی به استراماچونی را به 350 هزار یورو کاهش بدهند. مساله اصلی اما اینجا است که همین مبلغ هم هنوز پرداخت نشده است!

بر اساس حکم CAS استقلال 30 روز زمان داشت تا مطالبات استراماچونی به علاوه جریمه تاخیر آن را پرداخت کندو حالا با پایان این مهلت هنوز پول به حساب مربی ایتالیایی نرفته است.

از این رو با توجه به اعلام قبلی به باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه موقتا بسته شده تا مدیران پول استراماچونی را بپردازند.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بعد از اطلاع رسانی وکیل استراماچونی به فیفا مبنی بر عدم پرداخت پول صورت گرفته است. البته این موضوع موقتی است و به محض اینکه پول پرداخت شود و وکیل استراماچونی تاییدیه دریافت مبلغ را بدهد پنجره باز خواهد شد.

این در شرایطی است که استقلال حداقل تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر هم بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت و قطعا در ماه های آینده موضوع پرداخت پول به استراماچونی حل خواهد شد و پنجره نیز باز می‌شود تا آبی ها مشکلی برای یارگیری در نیم فصل نداشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها