رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 595168

راهنمای خرید رنگ پلاستیک برای نقاشی اتاق خواب کودک

ساعت24-خرید رنگ پلاستیک و رنگ کردن اتاق خواب کودک با آن، یکی از ساده‌ترین راهکارها برای ایجاد تغییر خواهد بود. انتخاب بین رنگ پلاستیک یا رنگ روغنی برای رنگ‌آمیزی اتاق خواب کودک، بستگی به بودجه خانواده داشته و آن‌ها می‌توانند از طریق فروشگاه مینیاتور، برای خرید رنگ اقدام کنند.

html>

خرید رنگ پلاستیک و رنگ کردن اتاق خواب کودک با آن، یکی از ساده‌ترین راهکارها برای ایجاد تغییر خواهد بود. انتخاب بین رنگ پلاستیک یا رنگ روغنی برای رنگ‌آمیزی اتاق خواب کودک، بستگی به بودجه خانواده داشته و آن‌ها می‌توانند از طریق فروشگاه مینیاتور، برای خرید رنگ اقدام کنند.راهنمای خرید رنگ پلاستیک برای نقاشی اتاق خواب کودک

در صورت استفاده از روش خرید اینترنتی رنگ ساختمانی در فروشگاه مینیاتور، امکان خرید رنگ پلاستیک با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت وجود دارد. بدون شک خرید رنگ و استفاده از آن در اتاق کودکان، تاثیر مثبت بر رفتار آن‌ها خواهد گذاشت.

روان‌شناسی رنگ‌های اتاق کودک

در انتخاب رنگ پلاستیک، باید به نکات رواشناسی توجه بسیار کرد. زیرا استفاده از رنگ‌های سرد یا گرم، تاثیر بسیاری بر سبک زندگی این عزیزان دارد. به طور مثال انتخاب رنگ پلاستیک سرد، محیط اتاق خواب کودک را بزرگ‌تر نشان داده و همچنین منجر به ایجاد حس آرامش در آن‌ها خواهد شد.

البته در انتخاب رنگ‌های پلاستیک از طریق خرید اینترنتی رنگ ساختمانی یا حضوری، دست والدین باز بوده و آن‌ها می‌توانند از میان طیف گسترده رنگ‌ها، یکی را انتخاب کنند. پرطرفدارترین رنگ‌ها در زمان خرید رنگ پلاستیک، عبارت هستند از:

رنگ صورتی

رنگ صورتی، به عنوان یک رنگ دخترانه معرفی شده و البته این رنگ زیبا، با احساسات لطیف دخترانه بسیار سازگار است. بنابراین یکی از اولین انتخاب‌ها هنگام خرید رنگ پلاستیک اتاق خواب دخترانه، صورتی است. در صورت استفاده بیش از اندازه از این رنگ آرامش بخش در اتاق خواب، منجر به آشفتگی ذهنی کودکان خواهد شد.راهنمای خرید رنگ پلاستیک برای نقاشی اتاق خواب کودک

رنگ بنفش

بعد از رنگ صورتی رنگ بنفش، از محبوبیت بسیاری در بین دختران برخوردار است. البته معمولا این رنگ، در دوره نوجوانی بیشتر انتخاب خواهد شد. در صورت ترکیب رنگ بنفش، آبی، صورتی و سفید زمان رنگ‌آمیزی اتاق، طراحی فوق‌العاده جذابی به فضا داده خواهد شد.

رنگ آبی

رنگ آبی تاثیر بسیاری بر کاهش استرس و اضطراب دارد. این رنگ آرام بخش، رنگ پسرانه شناخته شده و در استفاده از آن، باید دقت بسیار کرد. زیرا استفاده بیش از اندازه از رنگ آبی، فضای اتاق خواب کودک را غم‌انگیز خواهد کرد.

رنگ زرد

با استفاده از رنگ زرد در اتاق خواب کودک، شادی و نشاط به او هدیه داده خواهد شد. با خرید رنگ پلاستیک زرد پر رنگ، در افزایش تمرکز کودک موثر بوده و رنگ زرد کم رنگ، منجر به تحریک حافظه خواهد شد.

رنگ سبز

در زمان انتخاب رنگ سبز، جنسیت کودک مطرح نبوده و بدون شک این رنگ، ‌ایده‌آل‌ترین انتخاب برای اتاق خواب کودک خواهد بود. با ترکیب رنگ‌های سبز، زرد و سفید فضا اتاق خواب زیبا خواهد شد.

رنگ طوسی

رنگ طوسی در علم روانشناسی رنگ‌ها، با کسلی و ناراحتی مترادف است. اما اگر در اتاق خواب کودک با طیف رنگ‌های گرم، ترکیب شود؛ از میزان تاثیر ناراحتی و کسلی آن کاسته خواهد شد.

توجه نکات اساسی زمان خرید رنگ‌های پلاستیک

در صورت توجه به نکات مهم زمان خرید طیف گسترده رنگ‌های پلاستیک، بهترین و با کیفیت رنگ انتخاب خواهد شد. پایه طیف گسترده رنگ‌های پلاستیک، آب بوده و به همین دلیل استفاده از آن برای رنگ‌آمیزی اتاق‌های کودک یا دیگر بخش‌های خانه، راحت صورت خواهد گرفت.

برای خرید رنگ با کیفیت و بدون هرگونه خرابی، توجه به این نکات لازم است:

1) هنگام خرید رنگ، به آرم سازمان استاندار روی آن توجه شود.

2) رنگ‌های پلاستیک، دارای درجه‌بندی تمام پلاستیک و نیمه پلاستیک هستند. بنابراین هنگام انتخاب، رنگ درجه یک خریداری شود تا امکان پوشش دهی بالاتر آن وجود داشته باشد.

3) برچسب روی سطل رنگ، قابل خواندن باشد.

4) پس از باز کردن درب سطل رنگ آثاری از کپک، خوردگی یا جداشدگی مواد و حباب دیده نشود.

5) سطل رنگ‌های پلاستیک، از هرگونه آلودگی تمیز باشد.

سخن پایانی

در صورتی که انتخاب رنگ اتاق خواب کودکان در میان طیف گسترده رنگ‌ها، مطابق با علم روانشناسی صورت بگیرد؛ بدون شک تاثیر بسیار مثبتی بر رفتار و حتی سبک زندگی این عزیزان خواهد گذاشت. خرید رنگ پلاستیک در فروشگاه‌های متعددی که به شکل اینترنتی، در زمینه فروش رنگ فعالیت دارند؛ عمل رنگ‌آمیزی اتاق خواب را راحت‌تر خواهد کرد.

خرید اینترنتی رنگ از فروشگاه مینیاتور، مطمئنا بهترین گزینه خواهد بود. در این فروشگاه، فروش رنگ با ارائه ضمانت و اصالت محصولات صورت خواهد گرفت. کادر مجرب آن با تمام توان، برای رضایت و ایجاد حس اعتماد در مشتری عمل خواهند کرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها