رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 595266

زاکانی: معتقدم مهم‏‌‎ترین بخش دولت آموزش و پرورش است

ساعت24-شهردار تهران گفت: معتقدم مهم‏‌‎ترین بخش دولت آموزش و پرورش است، چون نیروی انسانی که مهم‌‎ترین سرمایه است در آموزش و پرورش ساخته می‌شود.

html>

به گزارش فارس، زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان البرز روز گذشته به دست علیرضا زاکانی شهردار تهران نواخته شد.

زاکانی در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز در پی کسب علم و فردا در کُرسی استادی و در جایگاه‌‎‌های مختلف، خدمت مردم خواهند بود.

وی پایه‌‎های علمی و قدرت هر کشور را از ستون‌‎های شکل دهی موفقیت دانست که دستاوردهای هر ملت بر آن استوار است و افزود: دبیرستان البرز با قدمت بیش از ١۰٠ ساله خود و موقعیت ممتاز و شرایط عالی آن با اساتید و متولیان پیشکسوت مجموعه، اکنون در این فضای معنوی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کند.

شهردار تهران تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را مبارک برشمرد و گفت: مفتخرم که در فضایی صحبت می‎‌کنم که یک فضای علمی است و از دستمایه‌‎های این فضا، شهید چمران است که برای ما الگوی ارزشمندی است. آنچه مهم است در مسیر رشد و تعالی قرار گرفتن است که در مسیر بندگی خداوند شکل می‌گیرد و عنایات الهی شامل حال هر فرد شود، آن فرد قله‌های موفقیت را فتح خواهد کرد.

وی یکی از مصادیق بارز لطف و عنایت خداوند را بهره‌‎مندی از تمام ظرفیت‌های وجودی و قرار دادن نتایج آن در اختیار مردم عنوان و خاطرنشان کرد: هر شخص که ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل و خدمت به مردم را پیشه کند، در واقع لطف الهی برایش تکمیل شده است.

زاکانی افزود: علم آموزی، تهذیب و ورزش پیشه کنید و توان خود را به گونه‌ای حفظ و استفاده کنید که آینده به تک تک شما افتخار کند، ما نیز به عنوان مدیریت شهری، خادم شما و در خدمت نظام آموزشی هستیم چراکه از نظر من مهم‏‌‎ترین بخش دولت آموزش و پرورش است، چون نیروی انسانی که مهم‎ترین سرمایه است بنیان آن در آموزش و پرورش ساخته می‌شود.

پایان پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها