رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 600383

چرا باید به فکر خرید یک رگال لباس باشیم؟

با کوچک تر شدن فضای خانه های امروزی و گسترش آپارتمان نشینی، عدم وجود کمد یا کوچک بودن کمدها، به معضل بزرگی تبدیل شده است. در نتیجه فضای کافی برای لباس ها وجود نداشته و برخی از آنها به طور نامنظمی در اتاق قرار می گیرند. این وضعیت نه تنها باعث شلوغ شدن اتاق می شود، بلکه در یافتن لباس های مورد نیاز هم مشکل ایجاد خواهد شد. بهترین راهکار برای اتاق های کوچک جهت نظم دهی لباس ها، رگال لباس است

trong>رگال لباس چه مزیت هایی داشته و چرا باید آن را بخریم؟

با کوچک تر شدن فضای خانه های امروزی و گسترش آپارتمان نشینی، عدم وجود کمد یا کوچک بودن کمدها، به معضل بزرگی تبدیل شده است. در نتیجه فضای کافی برای لباس ها وجود نداشته و برخی از آنها به طور نامنظمی در اتاق قرار می گیرند. این وضعیت نه تنها باعث شلوغ شدن اتاق می شود، بلکه در یافتن لباس های مورد نیاز هم مشکل ایجاد خواهد شد. بهترین راهکار برای اتاق های کوچک جهت نظم دهی لباس ها، رگال لباس است. اگر در خرید رگال شک دارید، وود دی شما را راهنمایی خواهد کرد. به علاوه می توانید بهترین رگال ها را از ما خریداری کنید.

رگال لباس

رگال لباس، ابزاری کارآمد برای نظم دهی

چرا باید به فکر خرید یک رگال لباس باشیم؟

  • ایجاد جلوه ای زیبا برای اتاق

رگال تنها یک وسیله نظم دهنده لباس ها نیست. این ابزار نوعی وسیله دکوراتیو نیز به شمار می رود. در دکوراسیون مدرن امروزی، استفاده از رگال در فضای اتاق به کرات دیده می شود. به علاوه رگال ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. به همین دلیل می توانند با هر نوع سلیقه و دکوراسیونی هماهنگ شوند. برای مثال، یک رگال چوبی می تواند فضایی دنج، طبیعی و کلاسیک ایجاد کند.

  • اشغال کردن فضای کم

استفاده از یک کمد در یک اتاق کوچک، انتخاب کاملا اشتباهی است. کمدها فضای بسیاری اشغال می کنند؛ اما رگال ها اینطور نیستند. رگال فضای کمی اشغال کرده و به راحتی در گوشه ای از اتاق جا می گیرد. به علاوه برخی از رگال ها دارای فضاهای ذخیره سازی اضافه ای مانند جا کفشی هستند. این بخش ها به خوبی در رگال تعبیه شده و هیچ فضای اضافه ای اشغال نمی کنند. از این رو می توانید تمامی البسه و کفش های خود را تنها در بخش کوچکی از اتاق جا دهید.

  • جا به جایی آنها آسان است

تصور کنید بخواهید دکوراسیون اتاق خود را تغییر دهید یا قصد جا به جایی به خانه و اتاق دیگری را داشته باشید. در این صورت جا به جایی و انتقال کمدها یکی از اصلی ترین دغدغه های شما خواهد بود. کمدها وزن بالایی داشته و به دلیل ابعاد بزرگ، به تنهایی قابل انتقال نیستند. این در حالی است که شما می توانید بدون کمک فرد دیگری، رگال لباس خود را به راحتی جا به جا کنید. ضمن اینکه برخی از آنها آپشن های ویژه ای دارند که انتقال را آسان تر می سازند. برای مثال، اکثر آنها قابل جداسازی بوده و به تکه های کوچک تری تبدیل می شوند. برخی دیگر نیز دارای چرخ بوده و به راحتی حرکت می کنند.

رگال لباس جدید

رگال، مناسب برای فضاهای کوچک

  • دسترسی آسان به لباس ها

با وجود رگال، دسترسی به لباس ها بسیار آسان خواهد بود. شما یک دید کلی به تمامی لباس های قرار گرفته دارید. همچنین می توانید تنها با حرکت دادن چند چوب لباسی، به سرعت به لباس دلخواه خود برسید. توصیه می کنیم لباس های هم نوع را کنار یکدیگر قرار دهید تا یافتن آنها آسان تر شود.

  • لباس ها چروک نمی شوند.

حتی بهترین شیوه تا زدن لباس هم در نهایت باعث ایجاد چند چروک بر روی آن خواهد شد. در صورتی که لباس ها را آویزان کنید، به هیچ عنوان چروک نمی شوند. ضمن اینکه آویزان بودن لباس می تواند به صاف شدن آن کمک کند.

  • دارای قیمت مناسب

شاید مهم ترین نقطه مثبت رگال لباس، مقرون به صرفه بودن آن باشد. رگال ها در مقایسه با سایر ابزارهای نظم دهنده لباس، همچون کمد، هزینه بسیار کمتری دارند. البته قیمت آنها به نسبت نوع، ابعاد و جنس متفاوت است. شما می توانید با کمترین بودجه به راحتی یک رگال مناسب تهیه کنید.

رگال لباس شیک

رگال، دارای انواع مختلف

رگال لباس دارای چند نوع است؟

  • استاندارد
  • دو قفسه
  • چند طبقه
  • دوبل
  • ایستاده
  • دیواری

جمع بندی

رگال لباس ابزاری کارآمد و پر مزیت برای نظم دهی لباس ها است. فروشگاه وود دی طیف وسیعی از این محصول را در سایت خود قرار داده تا به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کنید. در فروشگاه ما انواع رگال های لباس ،میز ناهارخوری ، شلف چوبی ، سرویس خواب در طرح، جنس و رنگ متنوع موجود هستند. قیمت محصولات ما مناسب بوده و کیفیت بالایی دارند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. .. .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها