رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 603248

پرطرفدارترین برندهای دوربین مداربسته در ایران

انتخاب بین این که کدام برند و نوع دوربین را انتخاب کنید به نوع کاربری شما بستگی دارد.

dir="RTL" style="text-align:justify">پرطرفدارترین برندهای دوربین مداربسته در ایران

معمولا زمان انتخاب و خرید دوربین مداربسته این سوال برای کاربر به وجود می آید که بهترین دوربین مداربسته برای چه برندی است و یا پرطرفدارترین برندهای دوربین مداربسته در ایران کدام است؟ قبل از پاسخ به این سوالات بهتر است بدانید که دوربین های مداربسته به دو نوع تقسیم می شوند:(دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ). انتخاب بین این که کدام برند و نوع دوربین را انتخاب کنید به نوع کاربری شما بستگی دارد. در این مطلب همراه با شما برند های پرطرفدار دوربین مداربسته را مقایسه و معرفی می کنیم.

برند تیاندی (Tiandy)

کمپانی تیاندی به صورت تخصصی در زمینه دوربین مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند. اگر قصد خرید دوربین IP را دارید به دلیل کیفیت مناسب و قیمت های اقتصادی، پیشنهاد می شود محصولات این برند را در اولویت های خود قرار بدهید. شرکت دوربین تیاندی یکی از شرکت های پیشرو در ارائه راهکار های هوشمند سیستم های نظارت تصویری است. یکی از خدمات این شرکت ثبت تصاویر کاملا رنگی در هر ساعتی از شبانه روز است. نصب دوربین مداربسته تیاندی مشابه سایر دوربین های آی پی می باشد.

تیاندی توانسته با بهره مندی از تیم توسعه و تحقیق حرفه ای خود، رده اول را در ارتقای مفهوم Starlight در سال 2015 کسب کند که دستاورد آن نیز ارائه تصاویر استاتیک رنگی با وضوح .0.0002 لوکس نوری می باشد. این شرکت دارای گواهینامه CMMI5 بوده که در برگیرنده 25 استاندارد صنعتی است. کمپانی تیاندی توانسته در رقابت با بقیه برند ها در زمینه بهترین دوربین تحت شبکه در رتبه ی خیلی خوبی جا خوش کند.

پرطرفدارترین برندهای دوربین مداربسته در ایران

در حال حاضر این برند توانسته محصولات و خدمات خود را در بیشتر از 500 شهر هوشمند و 60 کشور از جمله جام جهانی برزیل و فرودگاه Heathrow لندن ارائه بدهد. جهت آشنایی بیشتر با قیمت دوربین تیاندی می توانید از وب سایت نمایندگی تیاندی سنتر دیدن کنید.

برند داهوا (Dahua)

کمپانی داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال 2001 در چین کار کار خود را اغاز کرد. در 160 کشور دنیا حدود 11000 کارمند به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. این در حالی است که 35 شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های:(اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا) در حال فعالیت هستند که این یکی از نشانه های جدیت این شرکت برای دستیابی به بازار های جهانی است. تنوع محصولات با توجه به نوع کاربری هر شخص، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته باعث شده تا این شرکت در بازار بین الملل خیلی زود رشد کند.

پرطرفدارترین برندهای دوربین مداربسته در ایران

اختراع معروف این شرکت یعنی فناوری: (HDCVI) به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این اختراع در سال 2012 دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین مداربسته آنالوگ ایجاد کرد. به گونه ای که دیگر شرکت های رقیب برای جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود اقدام کردند.

یکی از مزایای دوربین های مداربسته این شرکت تولید محصولات تظارت تصویری با کیفیت ضبط 4K، و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد. این کمپانی به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته تا بخش بزرگی از بازار را در اختیار خود بگیرد. برای استعلام لیست قیمت دوربین های این برند می توانید با شماره ی تماس: (91006008-021) تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی در زمینه دوربین مداربسته بهره مند بشوید.

برند هایک ویژن (HIKvision)

کمپانی هایک ویژن یکی از برند ها و تولید کنندگان دوربین مداربسته است که در سال 2001 در هانگژو چین تأسیس شد. هایک ویژن در حال حاضر با بیش از 13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه، بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه در میان برند های فعال در این حوزه را دارد. هدف اصلی این برند فراهم کردن زمینه ای برای همه مشتریان خود است تا بتوانند امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند.

همچنین در دو سال اخیر فعالیت های این شرکت در زمینه تجهیزات حفاظتی مثل دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و... نیز بوده است. در این برند تنوع محصولات بسیار بالا است. به طوریکه تقریبا تمام محصولات و تجهیزات امنیتی نظیر دوربین مداربسته و دستگاه های ذخیره ساز را شامل می شود.

برند های لوک (Hilook)

های لوک یکی از برند های قوی و جدید دوربین مداربسته می باشد. محصولات این برند در سال 2018 توسط هایک ویژن معرفی شد. دوربین های این برند در دو سری IP و آنالوگ هستند. در بازار جهانی این دوربین ها نسبت به ویژگی هایی که دارند؛ قیمت کمی دارند. در واقع هدف هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده که هایک ویژن بتواند با محصصولات رده متوسط و متوسط رو به پایین کشور های مختلف دنیا رقابت کند. به نوعی می توان های لوک را برند اقتصادی هایک ویژن دانست.

برند یونی ویو (uniview)

یونی ویو نیز یکی دیگر از تولید کنندگان و برند های دوربین مداربسته است که در سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود را شروع کرد. یونی ویو در سیستم های آی پی پیشگام بوده و بعد از داهوا و هایک ویژن سومین برند در چین است.

یونی ویو بازار خود را در انگلستان و شهر لندن توسعه و پیشرفت داده و در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در همین کشور (انگلستان) داشته است. این برند با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده است. قیمت بالای این محصولات باعث این شده تا این برند در رده ی پایین تر از داهوا و هایک ویژن بماند.

برند بصیر (Basir)

اگر شما هم به عنوان یک کاربر دوربین مداربسته برای خرید و انتخاب در بازار جستجو کرده اید، احتمالا به دوربین های AHD زیادی با برند های تقلبی بر خورده اید. این برند ها ثبت نشده و به هیچ وجه معتبر نمی باشد. این نوع دوربین ها با برند های به اصطلاح فیک معمولا در تولید محصولات خود از قطعات نا مرغوب و بی کیفیت استفاده می کنند. اما کدام برند ثبت شده و قابل اعتماد است؟ برند ایرانی بصیر، برند انحصاری آتی نگر الکترونیک است. که به طور رسمی از سال 97 به بازار تجهیزات نظارت تصویری عرضه شده است.

این برند چند سالی وارد بازار شده و به دلیل قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبری که دارد، انتخاب خوبی نسبت به باقی محصولات مشابه خود می باشد. در حال حاضر محصولات این برند در تمامی استان های کشور در حال استفاده است و و کسانی که قصد استفاده از کالای ایرانی در پروژه های خود دارند، از این برند معتبر استفاده می کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها