رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604530

در چنین روزی/ مرگ تلخ فوتبالیست جوان در سانحه هوایی

ساعت24-در چنین روزی امیلیانو سالا در حالی که برای امضای قرارداد راهی انگلیس شده بود، در یک سانحه هوایی جان خود را از دست داد و پیکرش تا مدت‌ها در آب‌های اروپا سرگردان بود.

به گزارش ایسنا، در چنین روزی در سال ۱۳۹۷، امیلیانو رائول سالا تافارل در حالی که در یک قدمی رسیدن به رویای خود برای حضور در لیگ برتر بود، در یک سانحه هوایی جان باخت تا یک روز تلخ در فوتبال جهان ثبت شود.

بقایای هواپیمایی که بازیکن آرژانتینی در آن حضور داشت پیدا و از میان آب‌ها بیرون آورده و مشخص شد که به مهاجم کاردیف تعلق دارد.

هواپیمای این فوتبالیست آرژانتینی در کانال مانش از رادار محو شد. سالا قرار بود از فردای آن روز نخستین تمرینش را با تیم انگلیسی انجام دهد. او به‌تازگی نانت را ترک کرده و با کاردیف قرارداد امضا کرده بود.

در هواپیما به جز سالا یک خلبان هم حضور داشت که جسد او بعد از سالا پیدا شد.

یکی از افرادی که این سانحه را تسلیت گفت، دیگو مارادونای فقید بود که خود نیز چند سال بعد درگذشت. دیگو آرماندو مارادونا در اینستاگرام خود نوشته بود: «خبر خیلی تلخی بود. اغلب ما کورسوی امیدی داشتیم. به خانواده و دوستان سالا تسلیت می‌گویم. برای همیشه سالا.»

بیشتر بخوانید

اعتراض مسی و ستارگان فوتبال به توقف جستجو برای یافتن سالا

علاوه بر ستاره سال‌های دور فوتبال آرژانتین، نیمار، خوان پابلو سورین، سرخیو آگوئرو، کیلیان ام باپه و گابریل باتیستوتا نیز با خانواده سالا ابراز همدردی کردند. همچنین باشگاه چاپه‌کوئنسه که در سال ۲۰۱۶ به خاطر سقوط هواپیما اغلب بازیکنانش را از دست داد برای سالا آروزی آرامش و با او خداحافظی کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها