رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 229212

محسن رضایی: به تکفیریها گفتند که به کرمانشاه نزدیک شوید، کردستان را بگیرید

ساعت24-دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی‌ها به تکفیری‌ها گفتند که به کرمانشاه نزدیک شوید، کردستان را بگیرید و انقلاب را تمام کنید.

محسن رضایی
سرلشکر پاسدار محسن رضایی امروز در یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: جلسه امروز برای بزرگداشت و قدردانی از شهدا و مبلغان اسلام در شهر خاطره‌های فراموش نشدنی، تاریخی، شهر غیرت، ایستادگی و مردانگی کرمانشاه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در دفاع مقدس چهره‌های درخشانی وجود دارد بیان کرد:‌ برخی از این چهره‌های درخشان از قلم و بیان برای مبارزه با شیاطین بهره بردند و در برابر سلاحهای آتشین دشمن از سنگر ایمان استفاده کردند.

رضایی با بیان اینکه این شهدای مظلوم، مظلومیت ایران اسلامی در دفاع مقدس را به گوش جهانیان رساندند خاطرنشان کرد: این شهدا کارشان تبلیغ بود و کار انبیا الهی را در پیش داشتند و تبلیغات زبان حقیقت و باطل کننده سحر چهره‌های شیطانی و فتنه بود که مبلغان ما با امکانات کم، ارزشهای اسلامی را تبلیغ می‌کردند.

وی دفاع و مبارزه ملت ایران اسلامی را در طول هشت سال دفاع مقدس، فرهنگی دانست و عنوان کرد: همه نگرانی دشمنان ما از سلاحهای فرهنگی ما است و آنها بیشتر از آنکه از موشکهای ما بترسند از الله‌اکبرهایی که از دل بر می‌خیزد می‌ترسند زیرا تجربه مقاومت فرهنگی برخواسته از کوچه‌ها تا خط مقدم دفاع مقدس را به یاد دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نیت و قصد ما در دفاع مقدس فرهنگی بود عنوان کرد: ما می‌خواستیم صدای عدالتخواهی را بلند کنیم، با ظلم بجنگیم و ارزشهای الهی را به جامعه برگردانیم.

رضایی با بیان اینکه نه تنها در انقلاب و دفاع مقدس بلکه اکنون در فلسطین نیز جنگ فرهنگی وجود دارد گفت: تبلیغات جبهه رزمندگان را به فضای معنوی می‌برد و جنگ، مقاومت و نیت رزمندگان نیز فرهنگی بود و در غیر این صورت هیج خانواده‌ای فرزند خود را روانه جنگ نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون روشنفکران غرب‌زده شکرگزار این نعمت نیستندافزود: در طول جنگ ظاهر و باطن فرهنگی و ارزشها الهی و خدایی بود به‌طوری که عملیاتها با قرائت قرآن در جلسه فرماندهان، دعا و ذکر و رمزهای اسلامی آغاز می‌شد.

رضایی با بیان اینکه امروز و دیروز همواره در رو‌به‌روی ما ضد‌ارزشها و ضد‌فرهنگ قرار داشته‌اند، گفت: از ابتدای انقلاب رژیم شاه به عنوان یک ضد ارزش که با وابستگی و رفتارهای غیراخلاقی سبب شرمندگی نام ایران شده بود در مقابل ما قرار داشت.

وی صدام را به عنوان فرد ضدفرهنگی و منفور مقابل ایران دانست که صاحبان آن نیز توان تحمل وی را نداشتند و افزود: صهیونیست و وهابیت با به‌کارگیری تاکتیک خطرناک و فتنه جدید از شکل خود ما آدم درست کردند و رو‌به‌روی ما قرار دادند.

رضایی با بیان اینکه دشمن با استفاده از پیشرفت ژنتیکی شبیه‌سازی می‌کند گفت: آخرین تاکتیک آنها این بود که گروهی را با شعار و ادبیات ما به نام تکفیری ایجاد کنند و مقابل ما قرار دهند و همان الله اکبری که رزمندگان در دوران دفاع مقدس بر زبان داشتند را به زبان متحجران قرار دادند.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان به زبان و با دست تکفیریها بدترین اقدامات و حرفها را در منظر عمومی تمام دنیا انجام دادند که چهره ناراحت کننده‌ای از اسلام بین هفت میلیارد انسان در جهان ایجاد کنند اظهار کرد: آنها به تکفیری‌ها گفتند که به کرمانشاه نزدیک شوید، کردستان را بگیرید و انقلاب را تمام کنید.

رضایی با بیان اینکه دشمن گوساله سامری را درست کرد که جهان اسلام را به جان هم بیاندازد عنوان کرد: دشمن هنگامی که دید بمب و رسانه، الله اکبر را خاموش نمی‌کند از جنس خود ما انسان درست کرد و این حیله پیچیده‌ای بود.

وی ایجاد تفکیریها را پیچیده‌ترین فتنه و حیله بزرگی دانست که در طول جنگ حق علیه باطل در تاریخ ایجاد شده است و گفت: حقیقت بر کسی پوشیده نیست و دشمن با ایجاد تکفیری اسلام را علیه اسلام، قرآن را علیه قرآن و مسلمان را علیه مسلمان قرار داد اما به لطف خدا این فتنه در حال پایان یافتن است و نفس آخر را می‌کشد.

رضایی با بیان اینکه بعد از نابودی تکفیریها وحدت بزرگی بین جهان اسلام ایجاد می‌شود و صداقت جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد درخشید، خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر همه باید شکرگزار ولی فقیه باشیم که با درایت و دقت ملت ایران و جهان اسلام را هدایت و از ملتهای ظلم دیده حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه با شکست روز‌به‌روز تکفیریها معلوم شد فرهنگ ما اصیل است و کسی توانایی مقابله با آن را ندارد گفت: در بعد تبلیغات از عجایب دیگر دوران کنونی این است که صاحبان سرزمینها را اشغالگر و اشغالگران را صاحبان سرزمینها می‌دانند.

رضایی با بیان اینکه تبلیغات جهانی از حرکت زشت و اشغالگری صهیونیست حمایت می‌کند عنوان کرد: تبلیغاتی که اکنون درباره فلسطین جاری است و یک عده سرزمینهای آنها را اشغال کرده‌اند و از دو دولت در یک سرزمین صحبت می‌کنند از نوع تبلیغات جدید است در حالی که با این شرایط اساس زندگی و نظم در جهان از بین می‌رود و بقیه نیز خواستار اشغال سرزمینها می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جنایت در فلسطین 70 سال جریان دارد و در این مدت تمام بلندگوهای تبلیغاتی دنیا از اشغالگران حمایت می‌کنند گفت: در دوران دفاع مقدس رژیم صدام با هواپیمای فرانسوی حلبچه را بمباران کرد و تعداد بسیاری شهید و زخمی بر جای ماند و بعد از اینکه ما خبرنگاران خارجی را به آنجا بردیم بهت زده شدند و فیلم تهیه کردند اما بعد از بازگشت آنها به کشور خود فیلمهای آنها را سانسور کردند.

رضایی با بیان اینکه در جنگ علیه غزه از زمین و آسمان حمله می‌شد و 500 کودک کشته شد افزود: امروز در یمن هزاران مرد و زن کشته شدند و جایگاههای سوخت، پلها و تانکرهای آب را بمباران می‌کنند اما تبلیغات از سعودی‌ها حمایت می‌کند و چهره حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تبلیغات دشمنان اکنون در داخل کشور امنیت، استقلال و آزادی را نادیده می‌گیرد و مشکل فقر و بیکاری را به گردن جمهوری اسلامی ایران می‌اندازد، گفت: مشکلات اقتصادی تقصیر تحریم یا هواداران آنها است و این مربوط به شهدا، روحانیت، علما و نیست.

پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه در 40 سال گذشته اقتصاد بر اساس تفکر غربی بوده است عنوان کرد: کشاورزی، خدمات و بانکداری ما و نظام سرمایه‌داری غرب‌زده اجازه ندادند اسلام به اقتصاد وارد شود ولی مشکلات را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه با ورود اسلام به اقتصاد خودروسازی حتی بیشتر از موشک‌سازی پیشرفت می‌کند اظهار کرد: اکنون با تبلیغات مشکلاتی که خود ایجاد کرد‌ه‌اند را به گردن جمهوری اسلامی ایران می‌اندازند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها