رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 293748

رحمانی فضلی: کشور ضرری از فعالیت احزاب نمیکند

ساعت 24- وزیر کشور اعتقاد دارد که طی سال‌های فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از جهت فعال شدن احزاب و فعالیت‌های احزاب هیچ ضرری به کشور وارد نشده است.

عبدالرضا+رحمانی+فضلی.jpg
style="text-align:justify">عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید فارس، گفت: حوزه سیاست داخلی یکی از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود؛ ایران امروز کشوری پویا، پرتحرک، قوی و آماده توسعه و پیشرفت است و در حوزه‌های مختلف نقش مردم و مشارکت مردم به شکلی متشکل باید مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست داخلی به انسجام و وحدت مردم نیاز داریم، گفت: کسانی‌که بر خلاف این مسیر حرکت کنند، در مسیر اقتدار کشور و خواست رهبری و دولت حرکت نکرده‌اند؛ مشارکت سیاسی مردم در سرنوشت خودشان بسیار مهم است و نباید تنها به ایام انتخابات محدود شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه نقش احزاب در تحقق کامل این اولویت بسیار پررنگ است، گفت: احزاب و گروه‌ها باید در عضوگیری، برنامه‌ریزی، اعلام مواضع و حرکت‌های جمعی و ... تلاش کنند و وزارت کشور هم بسترها را برای فعالیت در قالب تشکل‌ها و احزاب فراهم کرده و می‌کند.

او با بیان اینکه هم‌اینک هیچ حزبی در انتظار نوبت مجوز نمی‌ماند، گفت: هیچ محدودیتی برای فعالیت‌ احزاب در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها و ... وجود ندارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها