رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 362001

10 هتل لوکس بدروم

رپورتاژ / با هتلهای لوکس بدروم آشنا شوید.

div>
برای مشاهده لیست تور لحظه آخری می توانید به سایت سفر باتو مراجعه کنید. همچنین در ادامه در مورد هتلهای 5 ستار و لوکس بدروم بیشتر بخوانید.

10- هتل لوکس سیرنه SIRENE LUXURY HOTEL BODRUM

ترکیب متضادی از زیبایی سنتی و آسایش امروزی در یالیکاواک، این هتل ساحلی بر روی تپه ای در یکی از زیباترین خلیج ها مقابل پس زمینه ی پر زرق و برق شبه جزیره ی بدروم

9- هتل ساحلی سوییس اوتل SWISSOTEL RESORT, BODRUM BEACH

این هتل تازه تاسیس ساحلی حدوداً در 20 کلیومتری مرکز بودروم قرار است. این هتل دو طبقه شامل 66 اتاق و سوئیت و هر اتاق به مساحت حداقل 40 متر مربع می باشد. رستوران هتل محلی برای سرگرمی و پذیرایی از مهمانان می باشد که در آن غذاهای رسمی و عادی با ظروفی از بهترین تولیدات محلی ارائه می شوند. این هتل با استخر های سرباز و سرپوشیده، مرکز آب درمانی و دستگاه های ورزشی، فرصت های زیادی را برای ورزش و استراحت مهمانان خود فراهم کرده است.

SWISSOTEL RESORT, BODRUM BEACH

بیشتر بخوانید: تور استانبول

8- هتل مرمرا THE MARMARA BODRUM

این هتل ، محلی دنج در محیطی عالی، بر روی تپه ای خارج از هیاهوی شهر قرار گرفته است. تغییرات خلیج در طول روز، تابش خورشید از میان افق، بازشگت قایق های بادی به بندرگاه و چراغ های شهر که در شبه جزیره چمشک می زنند مناظر بی نظیری را بوجود آورده اند. در کنار نمای مدیترانه ای ساختمان هتل، در فضای داخلی آن با آثار هنری مدرن و موج دار پر چین و شکن تزئین شده است. تمامی اتاق ها دارای تراس اختصاصی با چشم انداز خیره کننده شهر و دریا می باشند. در این هتل ایاب و ذهاب به ساحل فلاما که با هتل 15 قیقه فاصله دارد رایگان می باشد.

THE MARMARA BODRUM

7- هتل کارسه CARESSE, A LUXURY COLLECTION RESORT & SPA

این هتل که مجموعه ای از استراحتگاه و مرکز آبگرم درمانی واقع در حومه ی شهر میباشد، در سال 2015 درهای خود را به روی مهمانانش گشود. این هتل ساحلی، نزدیک به مناطق تاریخی آسیاب بادی و قلعه ی بودروم می باشد. این هتل با 67 اتاق ، 9 سوئیت ،یک ویلای شاه نشین همراه با امکانات عالی و تراسهای اختصاصی با منظره ی دریای اژه مجهز به تکنولوژی مدرن، مجموعه ای از تختخوابهای عالی، مبلمان شیک و حمام های باسلیقه می باشد. در طول مدت اقامت خود استفاده از آبگرم عالی را فراموش نکنید.

6- هتل والنس در کاپلانکایا CANYON RANCH WELLNESS RESORT AT KAPLANKAYA

این هتل با ترکیب ظریفی از زیبایی طبیعی و طراحی امروزی که در سال 2016 تاسیس شده است ، در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل 141 اتاق و سوئیت دارد که تمامی آنها رو به دریای اژه می باشند.

CANYON RANCH WELLNESS RESORT AT KAPLANKAYA

5- هتل کمپینسکی بارباروس بی KEMPINSKI HOTEL BARBAROS BAY

روی صخره ها دراز بکشید و خلیج بکر بارباروس را تماشا نمایید. این هتل که در یک خلیج خصوصی با ساحلی اختصاصی درست روبروی دریای باشکوه اژه قرار گرفته است، به مهمانان خود تعطیلات رویایی و منحصر به فردی را هدیه می دهد. این هتل با معماری جذاب سفید، دیوارهایی از چوب طبیعی و استخرهای آبی فیروزه ای مسافران را به خود جذب می نماید. این هتل 149 اتاق و 24 سوئیت دارد. پنجره های تمامی اتاق ها که از کف تا سقف آنها می باشند، به بالکن ها راه دارند و مشرف به آبهای فیروزه ای خلیج گوکاوا می باشد.

مشاهده کنید: تور گرجستان

4- دی هتل ماریس 4. D-HOTEL MARIS

D-HOTEL MARIS

بالای تپه ی ساحلی شبه جزیره ی باشکوه داتچا (که فاصله آن از بودروم با خورو تقریبا 2ساعت و با هلی کوپتر 25 دقیقه می باشد) محل تلاقی دریای اژه و مدیترانه، استراحتگاهی منحصر به فرد و فراتر از حد انتظار خواهید یافت. مناظر دیدنی، جزایر کوچگ، جنگل های کاج زیبا، کوه های آتشفشان، آبهای زلال و شفاف و 5 ساحل اختصاصی و خیره کننده ی طبیعی از ویژگی های محلی می باشد که این هتل در آن قرار گرفته است. دی هتل ماریس در مکانی در لوکس، پر از آرامش و حصاری از زیبای از شما استقبال خواهد کرد. این هتل 193 اتاق و سوئیت بزرگ و مجلل دارد. یک سوئیت دوپلکس مدیریتی و ویلای اختصاصی برای استرحت و تمدد اعصاب و مناظر بسیار زیبا و نفس گیر نیز وجود دارد.

همچنین ببینید: تور استانبول

3- هتل آمانرویا AMANRUYA

مناظر طبیعی، جنگل های کاج کهن و خلیج اسکالوپ از ویژگی های ناحیه ی اژه ی ترکیه می باشد. هتل آمانرویا متعلق به یکی از انحصاری ترین برندهای هتل های دنیا به نام آمانرویا می باشد. طرح روستای آمانرویا کلبه های سنگی جدید و منحصر به فردی می باشد که از معماری سنتی محلی الهام گرفته است. هر کدام از کلبه ها دارای یک باغچه و استخری اختصاصی از جنس سنگ مرمر و چشم انداز خیره کننده ای از جنگل و خط ساحل می باشند.

2- هتل پارامونت THE BODRUM BY PARAMOUNT HOTELS & RESORTS

از آنجایی که این هتل در امتداد ساحل بی نظیر بودروم با منظره ی زیبای دریای اژه قرار دارد هتل پارامونت که نزدیک بودروم قرار گرفته است به محلی استثتایی تبدیل شده است. قبلا این هتل با نام گلدن سِوُی شناخته می شد و

برای مشاهده سایر تورها مانند تور ترکیه و همچنین تور دبی به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

https://theluxurytravelexpert.com/2016/07/11/top-10-best-luxury-hotels-in-bodrum-turkey/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها