رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 400816

خنثی شدن چندین طرح تروریستی در جریان برگزاری جام جهانی روسیه

ساعت24-رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی شدن چندین طرح تروریستی علیه هواداران فوتبال در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی در این کشور خبر داد.

رئیس «سرویس امنیت فدرال روسیه» اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال در تابستان جاری، چندین طرح حمله تروریستی علیه هواداران تیم‌های ملی را خنثی کرده‌اند.

«الکساندر بورتنیکوف»، رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه روز چهارشنبه (امروز) در نشستی امنیتی گفت سرویس تحت امرش «همه اقدامات لازم به منظور شناسایی و جلوگیری از تلاش تروریست‌ها برای استفاده از پهپادها برای انجام حملات تروریستی را به کار بستند».

بورتنیکوف افزود که سرویس امنیت فدرال روسیه هفت گروه ترویستی که به طور اخص قصد هدف قرار دادن هواداران فوتبال را داشتند متلاشی کرده است.

بورتنیکوف می‌گوید طرح‌های حمله های تروریستی که با استفاده از پهپادها انجام می‌شوند در حال افزایش است و افراط گرایان همچنین برنامه‌ریزی کرده بودند تا به رویدادهای سیاسی و ورزشی دیگر نیز حملات پهپادی صورت دهند.

بر اساس برآوردها، در روزهای برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه که با قهرمانی فرانسه به پایان رسید، بیش از ۳ میلیون نفر از سراسر جهان برای تماشای مسابقات به روسیه سفر کرده بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها