رفتن به محتوا

اخبار ورزشی

  • به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس و سپاهان در یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ بیست‌وسوم، باید شامگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس و سپاهان در یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ بیست‌وسوم، باید شامگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سرخ‌پوشان پایتخت برای بقا در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز جدال با سپاهان دارند و همچنین به دنبال گرفتن انتقام شکست دور رفت هستند. دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست سابق سپاهان که در تیم پرسپولیس عضویت دارد، به دلیل محرومیت شانس حضور در تقابل برابر تیم سابق خود را از دست داده و وضعیت علیرضا بیرانوند هم نامشخص است. در روزهای گذشته، با توجه به مصدومیت به‌وجود‌آمده برای فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد، وضعیت این سه ستاره کلیدی ترکیب سپاهان برای دوئل با پرسپولیس نامشخص بود که حالا پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که ژوزه مورایس برای چینش ترکیب تیمش برابر پرسپولیس دستِ بازی دارد. رضا اسدی، ستاره گل‌زن سپاهان که در بازی رفت مقابل پرسپولیس با شلیک دیدنی خود توانست گل پیروزی‌بخش طلایی‌پوشان مقابل حریف تهرانی را به‌ ثمر برساند، در سه بازی اخیر طلایی‌پوشان به دلیل مصدومیت غایب بود. با وجود گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده درباره تداوم مصدومیت اسدی و غیبت او در دیدار مقابل پرسپولیس، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مصدومیت اسدی رفع شده و ستاره کلیدی سپاهان مشکلی برای حضور در ترکیب طلایی‌پوشان مقابل تیم اسبق خود ندارد. فرشاد احمدزاده هم که در فصل جاری پنج بار در نقش گل‌زن درخشیده و چهار بار هم برای تیمش موفق به گل‌سازی شده، در دیدار برابر ملوان بندرانزلی دچار آسیب‌دیدگی شد و همین مسئله باعث شد تا او پیش از پایان نیمه نخست از ترکیب سپاهان خارج شود. بعد از غیبت مقابل استقلال ملاثانی و گذراندن دوره‌های درمانی، حالا احمدزاده مهیای حضور در ترکیب سپاهان شده و با توجه به حضور این ستاره باتجربه در تمرینات گروهی سپاهان، به نظر می‌رسد که احمدزاده مشکلی برای همراهی طلایی‌پوشان در جدال با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران نخواهد داشت. محمدجواد حسین‌نژاد هم که در شرایطی مشابه رضا اسدی، آخرین‌بار در جدال با نساجی مازندران فرصت بازی به‌ دست آورد، در سه بازی قبلی سپاهان به دلیل مصدومیت غایب بود. او که یکی از چهره‌های محبوب ژوزه مورایس است، توانسته از روزهای مصدومیت گذر کند و مهیای ورود به ترکیب سپاهان است. با توجه به رفع مصدومیت اسدی و احمدزاده و البته حسین‌نژاد، به نظر می‌رسد که ترکیب سپاهان بعد از کسب پیروزی دشوار در جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی، برای دیدار با پرسپولیس تهران با تغییرات جالبی مواجه خواهد شد و توان تهاجمی طلایی‌پوشان با حضور مهره‌های کلیدی مانند اسدی و احمدزاده افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. روزنامه شرق

  • ساعت 24 - بازدید ایلان ماسک از چین ظاهرا نتایج فوری به همراه داشته است. طبق توافق با شرکت جستجوی اینترنتی بایدو، تسلا از داده‌های نقشه این شرکت برای فناوری کمک‌راننده در بزرگترین بازار خودرو جهان استفاده خواهد کرد.

  • ساعت 24- مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

  • ساعت 24- مربی تیم ملی جوجیستو ایران از اعزام سه نفر از ورزشکاران رشته جوجیستو چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی۲۰۲۴ این رشته ورزشی خبر داد.

  • ساعت 24 - وضعیت علیرضا بیرانوند برای دیدار با سپاهان هنوز مشخص نیست.

  • ساعت 24 - تیم ملی فوتسال اولین عنوان قهرمانی خود را با سرمربیگری وحید شمسایی به دست آورد. تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در فینال مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 4 بر یک بر میزبان رقابت‌ها غلبه کرد.

  • ساعت 24- تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.

  • ساعت 24- کنفدراسیون فوتبال آسیا به صعود افغانستان به جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد.

  • ساعت 24- النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

  • ساعت 24- قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها